Goedemiddag, Kon ik eerst al lastig mail met bijlage verzenden, nu kan ik niets meer verzenden/ontvangen. Ligt wellicht aan de migratie van hccnet mail, maar ik krijg op geen enkelen wijze de instellingen juist en ook telkens een fout melding. zie bijlage. Kan iemand mij aub vertellen wat ik waar moet invullen/ aanvinken. heb al van alles geprobeerd maar lukt niet echt. vast dank,07/03 Kan iemand aub mijn bericht beantwoorde...? vast dank Probeer eerst met webmail Zie instructies: https://hcc.nl/faq-hccnet Meer specifiek: Wat zijn de technische specificaties van HCC-net? Gebruikersnaam is emailadres Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Helaas nog steeds niet gelukt om mail te verz/ontv via Windows Live Mail. Inloggen via webmail lukt wel. Inkomende mail op Pop3.hccnet.nl poort 995 Uitgaande mail op Smtp.hccnet.nl poort 465 email gebruikersnaam: vermeij.m of ve@hccnet.nl beide werken niet. MELDING: Voor het account Hccnet (vermeij.m) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Er is een time-out opgetreden tijdens de communicatie met de server. Server: 'Pop3.hccnet.nl' Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC19 Protocol: POP3 Poort: 995 Beveiligd(SSL): Nee Nog suggesties wat te doen/wijzigen. Mvrgr. Mirjam VermeijHet programma Live Mail wordt al sinds 2016 niet meer gesupport. Ik moet u dan ook adviseren naar een ander emailprogramma uit te zien. Bijv. : Thunderbird. Voor de instellingen zie: Zie instructies: https://hcc.nl/faq-hccnet Meer specifiek: Instellingen veel gebruikte mail clients Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies