Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Migratie

Oplossing

Ik kan sinds maandag nl niet meer bij mijn mail via mijn iPhone. E-mail adres is: jccj@hccnet.nl

Hoe kan ik eea herstellen!

Mijn andere e-mail adres Ja@hccnet.nl
Werkt wel???


Beste Jan,

Veel antwoorden kun je hier nalezen: https://hcc.nl/faq-hccnet2?highlight=WyJoY2NuZXQiXQ==

In je 'mijn gegevens' omgeving kun je dingen checken en opnieuw instellen: https://hcc.nl/component/hccxmlbeheer/?view=profiel

Check even of alle gegevens kloppen en begin dat met webmail te openen. Dan weet je zeker dat je wachtwoord / email combinatie klopt.

Succes!

Frits Hamann
Vraagbaak medewerker HCC


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Storing
mail paswoord
Kan niet inloggen op service.hccnet.nl, wel op o.a. webmail
hccnet mail subaccount
2FA niet actief
Artikel details
Artikel ID: 4030
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 31/03/2023 11:57:46
Aantal bekeken: 40
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies