Sinds een paar maanden gebruik ik, via HCC aangeschafte, enkele Woox R6113 Smart Plugs voor het op afstand aan/uit zetten en minitoren van het energieverbruik van div. apparaten. Dit alles werkt naar behoren. Nu wil ik van ander apparaat het verbruik monitoren en de opgeslagen verbruiksdata van de desb. Smart Plug op 0 zetten. Dit naar 0 resetten lukt absoluut niet! Ik heb inmiddels menig maal de desb. Smart Plug uit de app. verwijderd en gereset naar fabrieksinstellingen (10 sec. aan/uit knop ingedrukt gehouden) maar de verbruiksdata en toegekende naam blijven na opnieuw aanmelden/toevoegen van nieuw apparaat (new Device) gewoon op de oude waarden staan. Van de importeur krijg ik helaas geen antwoord op mijn vraag over deze kwestie, zit al weken te wachten op een reactie dus dat zal waarschijnlijk niet meer tot een oplossing leiden. Graag zou ik jullie reactie hierop zien, hebben anderen ervaringen hiermee en leidt dit tot een oplossing.Het mac adres van de plug blijft in de tuya cloud geregistreerd staan op jouw account. Je zult hem in de tuya cloud moeten wissen. Ik hoop dat je meegedaan hebt met het webinar local tuya en een tuya account hebt aangemaakt . https://www.youtube.com/watch?v=VCd0kYWLvMQ Met vriendelijke groet, Uw Vraagbaak vrijwilliger Van het domotica team. *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies