Vraag:Mijn iPad en iPhone synchroniseren niet met mijn outlook agenda.Antwoord:Ik heb hier een link. Ik hoop u hiermee geholpen te hebben. https://support.office.com/nl-nl/article/Een-Outlook-agenda-synchroniseren-met-een-iPhone-iPad-of-iPod-e88968f4-be88-4064-aeb7-e1b68f042d81 Met vriendelijke groetenVraagbaak beantwoorder Vervolgvraag:Dank voor uw antwoord!!! Maar ik gebruik outlook 2016 en daar is geen tabblad extra en kan dan ook niet naar Service gaan. Dus zo is mijn probleem niet opgelost!! Ik gebruik een ASUS laptop met pas windows 10 er op gezet en ook een nieuwe versie van outlook (2016). Voorheen met windows 8 en outlook 2010 kon ik gewoon via i cloud mijn agenda synchroniseren met mijn I pad en I Phone. Heeft u er een oplossing voor? Antwoord:U kunt hierbij de Outlook applicatie van de App Store downloaden wat hoogstwaarschijnlijk wel zal werken aangezien het een Microsoft product is en daarbij direct met de Microsoft server verbindt. Mocht het synchroniseer probleem van Outlook 2016 zelf zijn kunt u op deze website stappen volgen om uw account te synchroniseren; http://www.slipstick.com/outlook/olc-hotmail/sync-calendar-contacts-using-outlook-com/ Met vriendelijke groetenVraagbaak beantwoorder
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies