Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Pegasus

Oplossing

Vanmorgen vrijdag 27 sept. open ik mijn mailbox. Tref een mail aan, verzonden vanuit mijn eigen emailadres, zie screenshot in bijlage. Graag info, hoe verder te handelen (behalve ingaan op betaling, uiteraard).

Vond je hem in je INBOX of je SPAMBOX?

Gezien het subject beginnend met *SPAM* verwacht ik de SPAMBOX hetgeen inhoud dat de mail al herkend is als SPAM en dusdanig is afgeleverd als dusdanig. Gewoon verwijderen dus.

Is dit niet het geval en komt hij aan in je INBOX dan graag de SPAM procedure volgen beschreven in faq-hccnet op hcc.nl onderin de zwarte balk. Spammers worden blijkbaar steeds slimmer en laten de mail er uit zien of ze gevalideerd zijn.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Hartelijk bedankt. Eerst een antwoord op je vraag INBOX of SPAMBOX. De gewraakte mail kwam binnen in de spam. En daar heb ik het niet uit gehaald; zoals je eerder hebt aanbevolen: screenshot direct gemaakt.
Groet,
Henk

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Email
spam map in outlook
Mijn verstuurde e-mail komt in spambox
Mail berichten verdwenen
Mails hccnet => gmail gezien als spam
Artikel details
Artikel ID: 4517
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 27/09/2024 12:52:45
Aantal bekeken: 12
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies