Als ik op mijn HP laptop bij instellingen windows update aanklik om te kijken of er nog updates zijn, dan is windows al aan het zoeken naar updates. Sinds een maand blijft hij maar zoeken. Net of het blijft hangen. Het kan heel lang duren en op een gegeven moment stopt het en geeft hij aan dat de PC is bijgewerkt, maar altijd op dezelfde datum in februari. Er komen ook geen updates meer binnen. Hij heeft één keer een foutmelding gegeven en dat is ox800705b4. Ik heb niets aan de laptop veranderd, geen nieuwe programma's of iets dergelijks. Ik heb de virus scan van KPN. Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen? Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Robert BerkhoutMicrosoft heeft een probleemoplosser voor Win11 Update problemen, zie: https://support.microsoft.com/en-us/windows/windows-update-troubleshooter-19bc41ca-ad72-ae67-af3c-89ce169755dd Ik zou als eerste kijken of dat een oplossing biedt. Mocht uw call hiermee nog niet naar tevredenheid beantwoord zijn, hoor ik graag aanvullende informatie of vragen. Als uw probleem voldoende is opgelost, stel ik het op prijs als u deze call wilt sluiten. Met vriendelijke groet, *****Disclaimer***** vraagbaak Dit bericht is uitsluitend bedoeld voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Indien u dit bericht per ongeluk heeft ontvangen, wordt u verzocht het te vernietigen en de verzender op de hoogte te stellen. Het vermenigvuldigen of verspreiden van een bericht dat niet voor u is bestemd, is niet toegestaan. Aan de inhoud van dit bericht en de bijlagen kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit schriftelijk is overeengekomen. HCC!Seniorenacademie is niet aansprakelijk voor enige schade of kosten als gevolg van onvolledige of incorrecte informatie in e-mailberichten. Beste, Bedankt voor je reactie. Jouw suggesties uitgevoerd. Helaas is het probleem hiermee niet opgelost. De windows probleemoplosser kon het probleem niet vinden. Windows blijft uit zichzelf updates zoeken, zonder dat updates worden gevonden. Het zoekproces stopt na lange tijd en geeft de melding de PC is bijgewerkt met als datum 18 februari 25. Ik kan het zoekproces niet stoppen. Het lijkt erop alsof sprake is van een soort loop. Graag je reactie. Met vriendelijke groet, De volgende stap is om de virusscanner (tijdelijk) uit te schakelen en het dan nogmaals te proberen. Mocht uw call hiermee nog niet naar tevredenheid beantwoord zijn, hoor ik graag aanvullende informatie of vragen. Als uw probleem voldoende is opgelost, stel ik het op prijs als u deze call wilt sluiten. Met vriendelijke groet, *****Disclaimer***** vraagbaak Dit bericht is uitsluitend bedoeld voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Indien u dit bericht per ongeluk heeft ontvangen, wordt u verzocht het te vernietigen en de verzender op de hoogte te stellen. Het vermenigvuldigen of verspreiden van een bericht dat niet voor u is bestemd, is niet toegestaan. Aan de inhoud van dit bericht en de bijlagen kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit schriftelijk is overeengekomen. HCC!Seniorenacademie is niet aansprakelijk voor enige schade of kosten als gevolg van onvolledige of incorrecte informatie in e-mailberichten. Beste Heb de virusscanner tijdelijk uitgezet en het opnieuw geprobeerd, maar het zoeken naar updates is nu al weer 45 minuten bezig. Dus dit was helaas ook geen oplossing. Zou het probleem kunnen zitten bij het stuurprogramma van HP? Met vriendelijke groet,Excuus voor de vertraging in mijn reactie. Dit is de meest uitgebreide beschrijving die ik kon vinden. De beschrijving is voor Windows10 maar werkt ook voor Windows11. Wel Engelstalig, maar hopelijk leidt dat tot een oplossing. De verschillende methoden zijn alternatieven die niet in volgorde uitgevoerd hoeven te worden. Ik zou met de eenvoudigste beginnen. Let op: "method 6" beschrijft het updaten van drivers, maar dat zou ik niet zo doen - doe dat altijd uitsluitend via de website van de leverancier (HP) of via Microsoft Update! Dit is de link: https://www.drivereasy.com/knowledge/fix-0x800705b4-update-error-in-windows-10/ Mocht uw call hiermee nog niet naar tevredenheid beantwoord zijn, hoor ik graag aanvullende informatie of vragen. Als uw probleem voldoende is opgelost, stel ik het op prijs als u deze call wilt sluiten. Met vriendelijke groet, *****Disclaimer***** vraagbaak Dit bericht is uitsluitend bedoeld voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Indien u dit bericht per ongeluk heeft ontvangen, wordt u verzocht het te vernietigen en de verzender op de hoogte te stellen. Het vermenigvuldigen of verspreiden van een bericht dat niet voor u is bestemd, is niet toegestaan. Aan de inhoud van dit bericht en de bijlagen kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit schriftelijk is overeengekomen. HCC!Seniorenacademie is niet aansprakelijk voor enige schade of kosten als gevolg van onvolledige of incorrecte informatie in e-mailberichten.
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies