Windows Update mislukt. HP - USB - 12/10/2018 12:00:00 AM - 49.0.4411.18331 Installatiefout - 0x80070103 Ook na opnieuw proberen, blijft de foutmelding komen. Hoe kan ik dit verhelpen? Is het niet kunnen installeren van de windows update een probleem als ik wil overgaan naar Windows 11 installatie? Ik zie graag een reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, Hans RoelofsDit is een helaas vaker voorkomend probleem - Windows wil een stuurprogramma installeren dat al bestaat. Kijk eens op deze pagina voor een hulpprogramma waarmee veel Windows Update problemen zijn op te lossen: https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/windows-update-probleemoplosser-19bc41ca-ad72-ae67-af3c-89ce169755dd#windowsversion=windows_10 Mocht uw call hiermee nog niet naar tevredenheid beantwoord zijn, hoor ik graag aanvullende informatie of vragen. Als uw probleem voldoende is opgelost, stel ik het op prijs als u deze call wilt sluiten. Met vriendelijke groet, *****Disclaimer***** vraagbaak Dit bericht is uitsluitend bedoeld voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Indien u dit bericht per ongeluk heeft ontvangen, wordt u verzocht het te vernietigen en de verzender op de hoogte te stellen. Het vermenigvuldigen of verspreiden van een bericht dat niet voor u is bestemd, is niet toegestaan. Aan de inhoud van dit bericht en de bijlagen kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit schriftelijk is overeengekomen. HCC!Seniorenacademie is niet aansprakelijk voor enige schade of kosten als gevolg van onvolledige of incorrecte informatie in e-mailberichten. Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw reactie op mijn supportaanvraag. Ik heb uw suggestie om te kijken naar het hulpprogramma opgevolgd, maar helaas blijft mijn probleem aanwezig. Ik krijg de volgende melding: "De diagnostische gegevens van Windows Update kunnen niet worden uitgevoerd". "Misschien kunnen we u doorverbinden met een agent" Het praten met een agent is echter niet goed gelukt. Zijn er nog andere oplossingen aanwezig? Ik hoor het graag. Met vriendelijke groeten,De eerstvolgende stap is dan om de support-pagina's van de leverancier te raadplegen, bijv deze pagina voor HP: https://support.hp.com/nl-nl/help/computer/windows-operating-system-issues (ik neem aan dat "HP - USB" op een HP PC/laptop wijst) Mocht uw call hiermee nog niet naar tevredenheid beantwoord zijn, hoor ik graag aanvullende informatie of vragen. Als uw probleem voldoende is opgelost, stel ik het op prijs als u deze call wilt sluiten. Met vriendelijke groet, *****Disclaimer***** vraagbaak Dit bericht is uitsluitend bedoeld voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Indien u dit bericht per ongeluk heeft ontvangen, wordt u verzocht het te vernietigen en de verzender op de hoogte te stellen. Het vermenigvuldigen of verspreiden van een bericht dat niet voor u is bestemd, is niet toegestaan. Aan de inhoud van dit bericht en de bijlagen kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit schriftelijk is overeengekomen. HCC!Seniorenacademie is niet aansprakelijk voor enige schade of kosten als gevolg van onvolledige of incorrecte informatie in e-mailberichten. Goedemiddag het raadplegen van de genoemde support-pagina heeft geen oplossing gebracht. Mijn call is niet naar tevredenheid beantwoord, maar ik kan ook geen aanvullende vraag formuleren. Kan ik de genoemde melding gewoon blijven negeren? Windows Update mislukt. HP - USB - 12/10/2018 12:00:00 AM - 49.0.4411.18331 Installatiefout - 0x80070103 Als negeren kan, dan moeten we de call maar afsluiten, denk ik. Met vriendelijke groeten, Hans RoelofsNegeren is in theorie altijd een optie... maar niet aan te bevelen. Ik zou als volgende stap een herinstallatie van Windows10 aanbevelen. Als dat goed gaat, is de PC klaar voor een upgrade naar Windows11. Een herinstallatie was vroeger een actie waarna je alle backups kon terugzetten en alles opnieuw kon gaan inrichten. Tegenwoordig zijn er ook opties om Windows te herstellen met behoud van alle gegevens. In de meeste gevallen draait dat snel en probleemloos. (en uiteraard is een goede backup zoals altijd aan te raden!) Kijk op deze pagina voor meer info: https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/de-pc-opnieuw-instellen-0ef73740-b927-549b-b7c9-e6f2b48d275e Mocht uw call hiermee nog niet naar tevredenheid beantwoord zijn, hoor ik graag aanvullende informatie of vragen. Als uw probleem voldoende is opgelost, stel ik het op prijs als u deze call wilt sluiten. Met vriendelijke groet, *****Disclaimer***** vraagbaak Dit bericht is uitsluitend bedoeld voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Indien u dit bericht per ongeluk heeft ontvangen, wordt u verzocht het te vernietigen en de verzender op de hoogte te stellen. Het vermenigvuldigen of verspreiden van een bericht dat niet voor u is bestemd, is niet toegestaan. Aan de inhoud van dit bericht en de bijlagen kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit schriftelijk is overeengekomen. HCC!Seniorenacademie is niet aansprakelijk voor enige schade of kosten als gevolg van onvolledige of incorrecte informatie in e-mailberichten.
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies