Vraag: Sinds ik een nieuw wachtwoord heb gekregen voor Mijn HCC account, kan ik geen verbinding maken met de POP3-server van mijn e-mail j.seijentenhoorn@hccnet.nl. Ik krijg de melding "controle van accountnaam of wachtwoord mislukt".
Antwoord:1 van de 2 is fout. U hebt het wachtwoord van uw account gewijzigd. Is dan ook automatisch het wachtwoord van hccnet gewijzigd???? Gaarne checkenVrager: Bedankt voor je respons. Ik heb zowel het oude als nieuwe wachtwoord ingevoerd, en in beide gevallen klopt het wachtwoord niet met de gebruikersnaam. Hoe verder?Beantwoorder:Kunt u wel inloggen bij MIJNHCC??Vrager:Ja, ik kan wel inloggen op MIJNHCC.Beantwoorder:
Wellicht is het mogelijk om via Teamviewer samen even te kijken of we de zaak kunnen oplossen.Vrager:Ik heb zojuist Teamviewer geïnstalleerd. Als u in de avonduren tijd heeft, kunnen we contact maken. Ik heb geen ervaring met Teamviewer, dus ik wacht op uw instructies.Probleem gezamenlijk opgelost
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies