Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Geen verbinding met POP3-server

Oplossing

Vraag:

Sinds ik een nieuw wachtwoord heb gekregen voor Mijn HCC account, kan ik geen verbinding maken met de POP3-server van mijn e-mail j.seijentenhoorn@hccnet.nl.
Ik krijg de melding "controle van accountnaam of wachtwoord mislukt".

Antwoord:

1 van de 2 is fout. U hebt het wachtwoord van uw account gewijzigd. Is dan ook automatisch het wachtwoord van hccnet gewijzigd????

Gaarne checken

Vrager:

Bedankt voor je respons.

Ik heb zowel het oude als nieuwe wachtwoord ingevoerd, en in beide gevallen klopt het wachtwoord niet met de gebruikersnaam. Hoe verder?

Beantwoorder:

Kunt u wel inloggen bij MIJNHCC??

Vrager:


Ja, ik kan wel inloggen op MIJNHCC.

Beantwoorder:

Wellicht is het mogelijk om via Teamviewer samen even te kijken of we de zaak kunnen oplossen.

Vrager:

Ik heb zojuist Teamviewer ge√Įnstalleerd.
Als u in de avonduren tijd heeft, kunnen we contact maken.
Ik heb geen ervaring met Teamviewer, dus ik wacht op uw instructies.

Probleem gezamenlijk opgelost

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen IMAP voor HCCNET
Hoe bereik ik HCC met een klacht?
op oude pc pop3, maar op nieuwe pc imap, en wachtwoorden ongelijk
BEHEER ACCOUNTINSTELLINGEN
Storing hccnet mailserver inlogprobleem
Artikel details
Artikel ID: 655
Categorie: Email
Datum toegevoegd: 04/12/2017 08:59:14
Aantal bekeken: 1999
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 1.6/5.0 (13)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies