Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Geen verbinding met POP3-server

Oplossing

Vraag:

Sinds ik een nieuw wachtwoord heb gekregen voor Mijn HCC account, kan ik geen verbinding maken met de POP3-server van mijn e-mail j.seijentenhoorn@hccnet.nl.
Ik krijg de melding "controle van accountnaam of wachtwoord mislukt".

Antwoord:

1 van de 2 is fout. U hebt het wachtwoord van uw account gewijzigd. Is dan ook automatisch het wachtwoord van hccnet gewijzigd????

Gaarne checken

Vrager:

Bedankt voor je respons.

Ik heb zowel het oude als nieuwe wachtwoord ingevoerd, en in beide gevallen klopt het wachtwoord niet met de gebruikersnaam. Hoe verder?

Beantwoorder:

Kunt u wel inloggen bij MIJNHCC??

Vrager:


Ja, ik kan wel inloggen op MIJNHCC.

Beantwoorder:

Wellicht is het mogelijk om via Teamviewer samen even te kijken of we de zaak kunnen oplossen.

Vrager:

Ik heb zojuist Teamviewer geïnstalleerd.
Als u in de avonduren tijd heeft, kunnen we contact maken.
Ik heb geen ervaring met Teamviewer, dus ik wacht op uw instructies.

Probleem gezamenlijk opgelost

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Hoe installeer ik mijn hcc-e-mail op mijn iPad ?
IMAP voor HCCNET
Hoe bereik ik HCC met een klacht?
Na migratie geen email meer
Problemen met ontvangen mail
Artikel details
Artikel ID: 655
Categorie: Email
Datum toegevoegd: 04/12/2017 08:59:14
Aantal bekeken: 2420
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 1.6/5.0 (14)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies