Vraag:Ik heb sinds 2015 een nieuw, TIJDELIJK wachtwoord. Dit dien je z.s.m. te veranderen in een geheim ww. Dit moet via mijn hcc op de website. Dat lukt niet. Ook niet na 24 uur wachten, ook niet na een half jaar.( Het tijdelijke wachtwoord werkt wel voor de webmail.) Dan vraag je maar een nieuw aan. De link die je hiervoor nodig hebt, wordt naar je mailbox gestuurd. Heel handig, als je je wachtwoord vergeten bent en dus niet in je mailbox kan. Deze link wordt NIET gestuurd.
De enige manier om telefonisch contact te krijgen is via een BETAALDE lijn. Dit terwijl het de fout van HCC is en deze helpdesk bovendien de fout niet kan herstellen. HCC heeft geen klachtenprocedure, de enige die per mail benaderbaar is, is de ledenadministratie, die vervolgens een goedbedoeld mailtje stuurt met de inlogprocedure. Die niet werkt. Ik heb deze klacht ook naar Klachtkompas gestuurd. Toch te gek voor woorden dat een COMPUTERvereniging zoiets weigert te verhelpen!Antwoord:Op www.mijnhcc.nl kan je aangeven je wachtwoord vergeten te zijn.
Je vult hier je gebruikersnaam in, en daarna krijg je een herstel-mail op het in het systeem bekende contact-emailadres. Dat adres heb je, toen je het wachtwoord nog niet vergeten was, zelf in kunnen vullen. Mocht deze route niet werken dan graag een e-mail naar Ledenadministratie@hcc.nl Met vriendelijk groet, Vraagbaak beantwoorder
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies