Vrager
Meneer heeft een HP desktop. Problemen met het ontvangen van mail in Outlook. HCC mail wel mogelijk om te ontvangen en te verzenden. Via Telfort kan wel verzonden worden maar ontvangen werkt niet. Krijgt geen foutmelding te zien. Geprobeerd door meneer: Outlook opnieuw geinstalleerd, account verwijderd en opnieuw aangemaakt. Geprobeerd poorten aan te passen, wordt niet door systeem geaccepteerd. De volgende instellingen zijn voor de pop3 telfort server : Je kunt deze instellingen gebruiken voor een @telfort.nl, @tiscali.nl of @12move.nl e-mailadres. Inkomende mailserver (POP) pop3.telfort.nl (poort: 995) Uitgaande mailserver (SMTP) smtp.telfort.nl (poort: 587) TLS vereist Nee (deze optie niet aanvinken/selecteren) Authenticatie vereist? Nee (deze optie niet aanvinken/selecteren) Gebruikersnaam Je Telfort e-mailadres Wachtwoord Het wachtwoord van je Telfort e-mailadres
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies