Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Problemen met ontvangen mail

Oplossing

Meneer heeft een HP desktop. Problemen met het ontvangen van mail in Outlook. HCC mail wel mogelijk om te ontvangen en te verzenden. Via Telfort kan wel verzonden worden maar ontvangen werkt niet.

Krijgt geen foutmelding te zien.

Geprobeerd door meneer: Outlook opnieuw geinstalleerd, account verwijderd en opnieuw aangemaakt. Geprobeerd poorten aan te passen, wordt niet door systeem geaccepteerd.

Meneer is te bereiken op 06-51578183 en via de mail g.cardol@hccnet.nl

Beste Gerrit,

De volgende instellingen zijn voor de pop3 telfort server :

Je kunt deze instellingen gebruiken voor een @telfort.nl, @tiscali.nl of @12move.nl e-mailadres.

Inkomende mailserver (POP)
pop3.telfort.nl (poort: 995)

Uitgaande mailserver (SMTP)
smtp.telfort.nl (poort: 587)

TLS vereist
Nee (deze optie niet aanvinken/selecteren)
Authenticatie vereist?
Nee (deze optie niet aanvinken/selecteren)
Gebruikersnaam
Je Telfort e-mailadres
Wachtwoord
Het wachtwoord van je Telfort e-mailadres

met vriendelijke groet,

Dirk van der Well

ICT Academie Pameijer
Medewerker Service Desk
010-4364375
(Dinsdag t/m Vrijdag 09:00 - 12:00 en 13:00 - 16:00)

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien er al langere tijd geen reactie is op deze vraag moet ik er van uit gaan dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Instellingen Hccnet
van kpn naar ziggo, geen uitgaande email
Uitgaande E-mail
Hotmail account aanmaken in Windows Live Mail
HDD uit Amino 540formateren
Artikel details
Artikel ID: 926
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 24/03/2020 19:25:19
Aantal bekeken: 99
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies