Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Problemen met ontvangen mail

Oplossing

Meneer heeft een HP desktop. Problemen met het ontvangen van mail in Outlook. HCC mail wel mogelijk om te ontvangen en te verzenden. Via Telfort kan wel verzonden worden maar ontvangen werkt niet.

Krijgt geen foutmelding te zien.

Geprobeerd door meneer: Outlook opnieuw geinstalleerd, account verwijderd en opnieuw aangemaakt. Geprobeerd poorten aan te passen, wordt niet door systeem geaccepteerd.

De volgende instellingen zijn voor de pop3 telfort server :

Je kunt deze instellingen gebruiken voor een @telfort.nl, @tiscali.nl of @12move.nl e-mailadres.

Inkomende mailserver (POP)
pop3.telfort.nl (poort: 995)

Uitgaande mailserver (SMTP)
smtp.telfort.nl (poort: 587)

TLS vereist
Nee (deze optie niet aanvinken/selecteren)
Authenticatie vereist?
Nee (deze optie niet aanvinken/selecteren)
Gebruikersnaam
Je Telfort e-mailadres
Wachtwoord
Het wachtwoord van je Telfort e-mailadres



 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Hoe installeer ik mijn hcc-e-mail op mijn iPad ?
HDD uit Amino 540formateren
Instellingen Hccnet
van kpn naar ziggo, geen uitgaande email
Uitgaande E-mail
Artikel details
Artikel ID: 926
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 24/03/2020 19:25:19
Aantal bekeken: 620
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 5.0/5.0 (1)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies