Zie ticket: Case Tracking ID: 2XM-LV2-2LG9. Ik kom er niet uit. Ik heb bij Hotmail gekeken. Daar staat geen forward ingesteld. Als ik via HCCnet en Webmail naar mijn email instellingen wil kom ik er niet in. Kennelijk wordt mijn wachtwoord niet geaccepteerd. Ik heb mijn wachtwoord aangepast, hetgeen kennelijk wel gelukt is, maar toch kom ik er dan nog niet in. Wat nu?Beste Hans, Na een wijziging van het wachtwoord kan het een dag duren voordat alles gesynchroniseerd is. Echter zou het inloggen in webmail wel moeten werken. Met vriendelijke groet, Dirk van der Well ICT Academie Pameijer Medewerker Service Desk 010-4364375 (Dinsdag t/m Vrijdag 09:00 - 12:00 en 13:00 - 16:00) *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichtenGezien er al langere tijd geen reactie is op deze vraag moet ik er van uit gaan dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies