Het kan toevallig zijn. Nadat er software-updates op mijn telefoon hebben plaatsgevonden, heb ik geen hccmailmeer. Mijn webmail is op mijn telefoon gekoppeld aan Outlook en waarschijnlijk komt van het hotmailadres de fout vandaan. Foutmelding is: ----- The following addresses had permanent fatal errors ----- <nvb48@hotmail.com> (reason: 550 5.5.0 Requested action not taken: mailbox unavailable (S2017062302). [DM3NAM02FT049.eop-nam02.prod.protection.outlook.com]) Het heeft blijkbaar met ,,,,,@hotmail.com te maken. Dit account gebruik ik voor mijn telefoon en als account voor mijn laptop. Aangezien hgjjfgj@hccnet.nl aan Outlook gelieerd is, zal ik daar ongetwijfeld een foutmelding krijgen. Wat ik pertinent niet verwacht is dat er ook foutmeldingen binnenkomen als ik probeer te verzenden via de website van hcc zelf: webmail.hccnet.nl. Hoe kan ik mijn mail in ieder geval weer via de website bekijken en versturen? Bij voorbaat dank! Met vriendelijke groet, NicoGeacht HCC-lid, Wegens een storing op de websites van HCC op 4 mei jl. heeft tevens een storing opgeleverd voor het forwarden van mails voor uw HCC-net e-mailadres(sen) De storing voor de websites was op woensdag 4 mei jl. opgelost, maar de storing met het forwarden is op donderdag 5 mei jl. geconstateerd en opgelost. Inmiddels moet alles weer naar behoren werken. Onze excuses voor het geleden ongemak. Met vriendelijke groet, HCC! ledenadministratie *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Dank voor uw bericht. Omdat ik niets meer kan ontvangen of verzenden, had ik inmiddels zelf al het oude hotmail-account waar het hcc-account aan gekoppeld was, verwijderd en zowel voor mijn laptop als voor outlook een andere hotmail username ingevoerd. Toch kan via mijn hcc-webmail niets meer verzonden of ontvangen worden. Hij blijft aangeven dat het oude hotmail-account waar mijn webmail van hcc aan gekoppeld was, niet te bereiken is, ook al probeer ik te verzenden via de webmail van hcc zelf (webmail.hccnet.nl).Ter toevoeging: Hierbij de onderstaande foutmelding. Nvb48@hotmail bestaat nu inderdaad niet meer, maar daar is dus een ander hotmail-account voor in de plaats gekomen: The original message was received at Sun, 8 May 2022 23:30:34 +0200 from mail1.henz.local [10.240.5.71] ----- The following addresses had permanent fatal errors ----- <8tjy@hotmail.com> (reason: 550 5.5.0 Requested action not taken: mailbox unavailable (S2017062302). [VI1EUR06FT008.eop-eur06.prod.protection.outlook.com]) ----- Transcript of session follows ----- ... while talking to hotmail-com.olc.protection.outlook.com.: >>> DATA <<< 550 5.5.0 Requested action not taken: mailbox unavailable (S2017062302). [VI1EUR06FT008.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] 550 5.1.1 <n8@hotmail.com>... User unknown <<< 503 5.5.2 Need rcpt command [VI1EUR06FT008.eop-eur06.prod.protection.outlook.com]Geachte heer Van Burgel, Dank voor uw reactie. Met het nakijken van uw account zie ik dat u een forward ingesteld heeft staan naar: n@gmail.com. U geeft aan dat u heeft geprobeerd via webmail te versturen, maar het lijkt er toch op dat u dit niet via webmail heeft geprobeerd, want dan zou er geen melding moeten komen. Voor de goede orde, inloggen op webmail werkt als volgt: 1. Ga naar https://webmail.hccnet.nl 2. Log in middels uw HCC(net) gebruikersnaam en wachtwoord Ik zal u een testbericht sturen: kunt u kijken of u deze ontvangt op het forward adres n@gmail.com? Wellicht kunt u als test een nieuw bericht sturen vanuit webmail naar ledenadministratie@hcc.nl met als onderwerp "test". In afwachting van uw reactie en alvast dank, Met vriendelijke groet, HCC! ledenadministratie *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Jan Damen Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies