Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Youtube

Oplossing

Hoi,

tot 2 weken geleden kon ik op YouTube filmpjes downloaden en bekijken. Sinds enkele dagen lukt dit niet meer..
Als ik een gewoon filmpje zoals gebruikelijk wil openen/starten, dan zie ik alleen maar een pijl die in een cirkel beweging eindeloos blijft draaien. Kom dus geen stap verder.
Ik heb al een eerder Herstelpunt terug gezet. Geen succes.
Alle updates van drivers, software ook uitgevoerd. Geen succes!
Kunt u mij a.u.b. verder helpen.

Bij voorbaat dank,

Met vriendelijke groeten,
Harry Mingels

Beste Harry Mingels,

Kunt u misschien een screenshot toevoegen van die pijl en die cirkel?

Met vriendelijke groet,

Simon Kooi

ICT Academie Pameijer
Medewerker Service Desk
010-4364375
(Dinsdag t/m Vrijdag 09:00 - 12:00 en 13:00 - 16:00)

In verband met RIVM maatregelen wegens het Corona Virus, zijn wij momenteel niet bereikbaar op bovenstaande telefoon nummer, tot nader orde. Excuses voor dit ongemak.

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Hoi Simon,

in de bijlage een screenshot van het YouTube probleem.

Deze cirkel blijft maar draaien, komt gewoon geen einde aan!!

Hopelijk kunt u nu meer vinden en voor een oplossing zorgen.

Alvast bedankt,

Groetjes, Harry Mingels

Beste Harry,

Wat ik nu zie is dat de desbetreffende video in Youtube aan het laden is... Meestal zou dit niet al te lang moeten duren.

U kunt het beste even uw internetverbinding controleren.
U kunt eventueel ook uw netwerkadapter resetten.
Met de "Draadloze Modus" knop. Meestal is dit de Function (Fn) toets + F2
Wordt het wifitekentje rechtsonderaan de taakbalk rood, dan staat de netwerkadapter uit... Herhaalt u dit proces dan wordt het wifi-icoontje weer wit.

Als het alleen bij Youtube gebeurt, is dit wel vreemd!

Met vriendelijke groet,

Simon Kooi

ICT Academie Pameijer
Medewerker Service Desk
010-4364375
(Dinsdag t/m Vrijdag 09:00 - 12:00 en 13:00 - 16:00)

In verband met RIVM maatregelen wegens het Corona Virus, zijn wij momenteel niet bereikbaar op bovenstaande telefoon nummer, tot nader orde. Excuses voor dit ongemak.

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Beste Harry,

Hoe ziet de "Draadloze Modus knop" eruit ziet?
Nog even snel een bijlage...

Met vriendelijke groet,

Simon Kooi

ICT Academie Pameijer
Medewerker Service Desk
010-4364375
(Dinsdag t/m Vrijdag 09:00 - 12:00 en 13:00 - 16:00)

In verband met RIVM maatregelen wegens het Corona Virus, zijn wij momenteel niet bereikbaar op bovenstaande telefoon nummer, tot nader orde. Excuses voor dit ongemak.

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Beste Simon,

De internet verbinding heb ik verbroken, en daarna weer ingeschakeld. Hierna wederom YouTube geprobeerd, maar helaas hetzelfde probleem.
Hierna internetverbinding weer verbroken en een kabel voor internet aangesloten. Na verbinding door deze kabel, weer YouYube geprobeerd, ook nu weer geen resultaat. (cirkel blijft maar draaien!).
Kan er iets bij een update zijn gewijzigd bij b.v. Windows, of iets met synchroniseren??
Moet ik Chroom en YouTube herinstalleren??
Verder heb ik nog een Toshiba laptop, en die doet YouTube zonder problemen afspelen. Dus, er is alleen iets met de HP laptop aan de hand.
Ik hoor het graag hoe nu verder..

Groetjes, Harry

Hoi Simon,

ik heb nog een aktie uitgevoerd n.l.:

eerst Google verwijderd, opnieuw opgestart, en op de site van Google de nieuwe versie voor Windows 10 (64 bit) geïnstalleerd.
Tevens Google met alle apparaten laten synchroniseren.

Hierna YouTube een filmpje laten afspelen.....Helaas.. niets.
De vraag blijft, waar zit het mankement ???

Ik hoor graag een nieuwe reactie.
Groetjes, Harry Mingels

Beste Harry,

Ah. U gebruikt Google Chrome tijdens het youtuben!
Wat u eventueel nog kunt doen is zorgen dat Google Chrome voorzien is van de laatste update. Version 81.0.4044.122 (Official Build) is de laatste versie. (Heb ik net nog gecheckt.)

Zie bijlage...

Als dit niet helpt, kunt u Google Chrome wel eens verwijderen en opnieuw installeren. Mogelijk is uw browser corrupt geraakt, op een of andere manier. U kunt ook kijken of het in andere browsers ook het geval is.

Met vriendelijke groet,

Simon Kooi

ICT Academie Pameijer
Medewerker Service Desk
010-4364375
(Dinsdag t/m Vrijdag 09:00 - 12:00 en 13:00 - 16:00)

In verband met RIVM maatregelen wegens het Corona Virus, zijn wij momenteel niet bereikbaar op bovenstaande telefoon nummer, tot nader orde. Excuses voor dit ongemak.

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien er al langere tijd geen reactie is op deze vraag moet ik er van uit gaan dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen internetagenda
verwijderen van foto's
Windows update februari
MS Outlook blijft password vragen
Externe brander
Artikel details
Artikel ID: 1053
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 02/05/2020 16:23:28
Aantal bekeken: 42
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies