Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Fout melding en software bevroren

Oplossing

Ik ben al vele jaren lid van de HCC en ik heb een tijd geleden, als speciale aanbieding van de HCC, een XUnison apparaat bij U gekocht om aan te sluiten aan de TV (zie foto) . Het apparaat heeft in het begin naar behoren gewerkt maar de laste jaren heb ik hem niet meer gebruikt. Vandaag heb ik hem weer aan gedaan en ik krijg de fout melding " Unfortunately Google Play Services has stopped" (zie foto) ik kan niet verder gaan, de XUnison is bevroren. Aan en uit doen helpt niet.
Kunt u mij helpen om het probleem op te lossen?

Voor mij een onbekend device waar alleen op de support site gekomen kan worden door je te registreren. Ik neem aan dat U dat gedaan heeft bij de installatie.

De door U gemelde fout wordt veelvuldig gemeld op het internet en wordt 9 van de 10 keer opgelost door de toepasselijke updates uit te voeren. Ik neem aan dat U daarvoor ook naar het bovengenoemde support portaal moet.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, ga we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Hitachi Touro Desk Pro
Google aangesloten apparaten
Kan inhoud van USB-stick niet verwijdere
updates Windows 10
ms outlook hyperlink
Artikel details
Artikel ID: 1219
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 14/06/2020 17:47:40
Aantal bekeken: 21
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies