Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


gewijzigd Startscherm

Oplossing

Sinds kort (sinds laatste W10-update??) heb ik een gewijzigd startscherm.
Eerst kreeg ik na indrukken van Windows-toets een scherm met aan de linkerzijde enkele vaste gegevens en rechts daarvan (op volgorde alfabet) alle geïnstalleerde apps en rechts daarvan enkele W10-tegels.
Nu krijg ik wel hetzelfde linkerdeel met vaste gegevens maar niet meer gelijktijdig de alfabetisch getoonde apps. Daarvoor moet ik eerst de 3e icon van boven (alle apps) indrukken.
Op het volgende scherm zie ik dan ook alle apps, maar door het indrukken van een willekeurige letter worden dan niet, zoals eerst, alle apps beginnend met die letter getoond.
Mijn vraag: hoe krijg ik dat vorige scherm weer terug?

Beste Frans Slegers,

Wat vervelend altijd die Windows Updates.
U kunt uw Menu Start wel weer terugzetten/veranderen...

Druk het Windows vlaggetje in. (Start)
Klik dan op het tandwieltje (Instellingen.) (Boven de Aan/Uit Knop.)
U komt uit in Windows-Instellingen...
Rechtsboven ziet u dan "Persoonlijke Instellingen."
U komt uit in het menu "Achtergrond."
In de bijlage ziet u het menu...
Scroll dan naar beneden voor het menu "Start."
Daar ziet u allerlei schakelaartjes die u kunt veranderen.
Ik heb nog een 2de screenshot toegevoegd.
In mijn computer staat alles er nog goed in...

Met vriendelijke groet,

Simon Kooi

ICT Academie Pameijer
Medewerker Service Desk
010-4364375
(Dinsdag t/m Vrijdag 10:00 - 12:00 en 13:00 - 15:00)


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Windows10: Kan geen PDF-bestanden printen
Clonen HDD met Acronis
Taalprobleem in Microsoft Outlook
Menu jpg bestand openen verloopt traag
taakbalk weigert willekeurig
Artikel details
Artikel ID: 1443
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 05/09/2020 17:30:11
Aantal bekeken: 12
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies