Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Outlook

Oplossing

Ik krijg mijn hccnet email niet opgestart in outlook. Wellicht is een WW reset nodig.

1 Ik kies voor POP account instellingen
2 995 voor inkomend + SSL/TLS poort 110
3 587 voor uitgaand + versleutelingsmethode SSL/TLS poort 35
4 r.w.gommers@hccnet.pst inlezen
5 Volgende
6 WW zoals voor webmail bij HCC maar ik krijg dan een foutmelding: Er is geen verbinding gemaakt met de binnenkomende server.

U heeft de instellingen wat door elkaar gehaald. Zie https://www.hcc.nl/faq-hccnet voor de correcte combinaties.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Instellingen Hccnet
e-mail wordt niet verzonden
van kpn naar ziggo, geen uitgaande email
smtp.hccnet geeft onbekend certificaat
IMAP voor HCCNET
Artikel details
Artikel ID: 1459
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 09/09/2020 20:12:05
Aantal bekeken: 9
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies