Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


inkomende e-mail lukt niet meer

Oplossing

Beste dame/heer,

Nu hccnet van e-mail platform is gewijzigd lukt het niet meer om mijn mails te lezen via outlook.
Tot de webmail heb ik wel toegang.
Ik heb geprobeerd om server en poort aan te passen in alle mogelijke combinaties. Echter niets werkt. Uitgaande e-mail lukt wel. Ik heb onder andere server Imap.hccnet.nl poort 995 geprobeerd.

Huidige instelling is:
account: pop3
inkomende e-mail server: pop.hccnet.nl
poort 110


Kunt u mij helpen?
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Hans Gordens
s.@hccnet.nl of han@gmail.com

DE JUISTE INSTELLINGEN ZIJN

POP3 servernaam pop3. of pop.hccnet.nl met poort 995 en SSL/TLS.
IMAP servernaam imap.hccnet.nl met poort 993 en SSL/TLS
SMTP servernaam smtp.hccnet.nl met poort 465 en SSL/TLS
Gebruikersnaam Jouw HCC.net mail adres
Authenticatie Jouw HCC account wachtwoord.

dus VOOR pop3 995 MET ssl/tls

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Beste dame/heer,

Nu hccnet van e-mail platform is gewijzigd lukt het niet meer om mijn mails te lezen via outlook.
Tot de webmail heb ik wel toegang.
Ik heb geprobeerd om server en poort aan te passen in alle mogelijke combinaties. Echter niets werkt. Uitgaande e-mail lukt wel. Ik heb onder andere server Imap.hccnet.nl poort 995 geprobeerd.

Huidige instelling is:
account: pop3
inkomende e-mail server: pop.hccnet.nl
poort 110


Kunt u mij helpen?
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Hans Gordens
s.@hccnet.nl of hansg@gmail.com
ps. ik stuur dit ticket nogmaals omdat mijn gmail account verkeerd was aangegeven

Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Hoe installeer ik mijn hcc-e-mail op mijn iPad ?
email
Instellingen Hccnet
Géén inkomende mail
Geen verbinding met de hccnet.nl server
Artikel details
Artikel ID: 3754
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 09/03/2023 11:25:10
Aantal bekeken: 203
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies