Foutmelding bij verzenden : "E mail versturen mislukt adres van de afzender is ongeldig" al enige tijd kan ik geen emails meer versturen op mijn ipad, dit was wel eerder mogelijk circa 6 maanden geleden. Ik had 3 e mail account op de ipad, mijn HCCnet account en twee stato accounts. Op advies van internet heb ik de accounts verwijderd en het hccnet accounbt opnieuw aangemaakt. Het verzenden lukt nog steeds niet, ontvangen geen probleem. De andere account niet meer aangemaakt. Hoe kan ik dit oplossen?????Beste Jan, Ik vrees dat er iets mis is met de 'verzend' instellingen van je iPad. Het beste kun je die server opnieuw instellen, door het account waarvoor het geldt te 'wijzigen'. Ik gebruik al jaren de verzend server van hccnet. Ik zal je de gegevens hieronder geven. Als je dat correct instelt, dan kun je waar ook ter wereld gewoon je mail verzenden. Het maakt dan niet meer uit of je thuis zit of op reis bent. De gegevens: Dit zijn de gegevens die je nodig hebt voor het instellen van je SMTP-server: Servernaam: smtp.hccnet.nl Poort, kies uit een van de volgende: • Poort 587, Beveiliging: STARTTLS • Poort 465, Beveiliging: SSL Authenticatie: Wachtwoord en gebruikersnaam zijn hetzelfde als van je HCC-account. Succes! Frits Hamann Vraagbaak medewerker HCC
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies