Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Email werkt niet

Oplossing

Kan de email niet naar de postbus schrijven zorg er voor dat u de schrijfrechten hebt op het bestandsysteem en genoeg schijfruimte hebt om de postbus te kopieren.

Thunderbird 68.11.0

Kan ook Anydesk niet downloaden

Er werken meerdere programs niet.
Kan ook niet deze programs opnieuw intalleren.
Vb:MediaMonkey(muziek afspeler)
verwijderen F5 toegang geweigerd kan geen tijdelijk bestand maken.
Setup kan de map:
C:\users\willem\AppData\Local\Temp\is-IOMIT.tmp
niet maken.
Fout5 toegang geweigerd.

Mischien heeft u hier wat meer informatie aan.

Willem Kistemaker

Beste Willem,

Ik heb uw voicemail bericht beluisterd.
Ik begreep uw vraag in de ticket niet helemaal...
Hoe lang gebruikt u Windows 10 al op uw computer?
Het lijkt me dat er aardig wat fouten op uw computer aanwezig zijn.

Kunt u een keer "chkdsk" uitvoeren?
Het liefst de uitgebreide versie die fouten en "bad sectors" e.d. corrigeert.

Als u niet weet hoe u scandisk kunt uitvoeren...
Kan ik wel een bijlage sturen met een handleiding.

Met vriendelijke groet,

Simon Kooi

ICT Academie Pameijer
Medewerker Service Desk
010-4364375
(Dinsdag t/m Vrijdag 10:00 - 12:00 en 13:00 - 15:00)


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Hallo Simon
Windows 10 gebruik ik vanaf het begin +/- 2015
Nooit geen problemen gehad.
Chkdsk uitgevoerd via opdrachtprompt
C:\windows\system32>chkdsk C:
Maar de file Admistrator:windows PowerShell
kan ik niet als file opsturen alles geprobeerd om
te kopiƫren.
Als de helpdesk met AnyDesk in mijn pc komt kunnen
jullie toch Chkdsk uitvoeren

Met vriendelijke groet,
Willem Kistemaker

Beste Willem,

Voor een sessie met Teamviewer/Anydesk moet u even contact opnemen met het onderstaande telefoonnummer.

We kunnen het wel op een andere manier uitvoeren.
Open de Windows Explorer... Klik dan met de rechtermuisknop op Lokale Schijf C: (of hoe u dat zelf genoemd hebt.) En selecteer "Eigenschappen van Lokale Schijf C:. Ik heb er even een bijlage aan toegevoegd.
Windows 10 werkt toch anders.

Maar, de scandisk die ik bedoelde, daarvoor moet u de computer opnieuw opstarten. En dan voert de computer voordat u inlogt een uitgebreide scan uit. Normaal gesproken lukt het ook met de commando's "chkdsk /f/r"
Ik ga nog even kijken hoe dat precies zit in Windows 10.

Overigens zijn de resultaten van Chkdsk wel ergens opgeslagen in uw computer. Dat staat verstopt in Eventviewer.

Met vriendelijke groet,

Simon Kooi

ICT Academie Pameijer
Medewerker Service Desk
010-4364375
(Dinsdag t/m Vrijdag 10:00 - 12:00 en 13:00 - 15:00)


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Beste Willem,

Simon nog een keer hier. Ik heb een manier gevonden om de juiste scandisk uit te voeren in Windows 10.

Open het command prompt, (cmd) en voer het uit als administrator!
Typ daar "chkdsk /f/r" En dan komt dat scherm tevoorschijn, (zie bijlage.)

"Chkdsk cannot run... this volume will be checked the next time the system restarts." Type dan "Y" en start uw computer opnieuw op...
Dan moet het hele proces starten!

Met vriendelijke groet,

Simon Kooi

ICT Academie Pameijer
Medewerker Service Desk
010-4364375
(Dinsdag t/m Vrijdag 10:00 - 12:00 en 13:00 - 15:00)


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Hallo Simon

Email verstuurd op 29-8-2020 om 12:49 uur
Kan wel chkdsk maken maar niet in zij totaal verzenden.
In de bijlage stuur ik nog wat informatie

Met vriendelijke groet,
Willem Kistemaker

Beste Willem,

Ik zag in uw rapport dat er geen fouten zijn gevonden met chkdsk!
Nou ja, dan hoeft de uitgebreide scan niet uitgevoerd te worden.

Ik weet nu nog niet of het nodig is om Windows te resetten.
Kunt u uw cmd scherm uitvoeren als administrator en dan de volgende term invullen? "sfc /scannow"

Deze tool spoort ook corrupte bestanden op en hopelijk worden deze fouten ook gecorrigeerd.

Met vriendelijke groet,

Simon Kooi

ICT Academie Pameijer
Medewerker Service Desk
010-4364375
(Dinsdag t/m Vrijdag 10:00 - 12:00 en 13:00 - 15:00)


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Kan logboek.evtx niet versturen
Bestanden eindigen op punt zijn niet toegestaan
(logboek-evtx) werkt ook niet

Hallo Simon

C:\users\willem>sfc/scannow
Hoe als administrator?

Met vrienelijke groet

Willem

Beste Willem,

Ga naar uw zoekbalk. Toets 'cmd' in.
U ziet dan de App "Opdrachtprompt" voer dit uit als Administrator...
Zie bijlage... (Hopelijk zijn de fonts groot genoeg!)

Als het goed is moet dit wel lukken.

Met vriendelijke groet,

Simon Kooi

ICT Academie Pameijer
Medewerker Service Desk
010-4364375
(Dinsdag t/m Vrijdag 10:00 - 12:00 en 13:00 - 15:00)


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Hallo Simon
Wat ik ook probeer na uitvoeren cdm krijg ik
C:\Users|WILLEM
Kan niet in de administratie mode komen ook niet
met Windows PowerShell dan krijg ik ook hetzelfde
Wat doe ik fout?

Met vriendelijke groeten,
Willem

Beste heer Kistemaker,

Ik heb net een voicemailbericht ook beluisterd.
Bent u er met de bijlage nog niet uitgekomen?

Ik denk dat het het beste is om morgen even via Teamviewer ernaar te kijken.
Ik bel u morgen nog wel even, wanneer ik op kantoor ben!

Met vriendelijke groet,

Simon Kooi

ICT Academie Pameijer
Medewerker Service Desk
010-4364375
(Dinsdag t/m Vrijdag 10:00 - 12:00 en 13:00 - 15:00)


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Beste Willem,

https://computertotaal.nl/artikelen/pc/bios-update-66428/

Met vriendelijke groet,

Simon Kooi

ICT Academie Pameijer
Medewerker Service Desk
010-4364375
(Dinsdag t/m Vrijdag 10:00 - 12:00 en 13:00 - 15:00)


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Beste Willem,

Ik wil toch nog even iets schrijven. Ik ben sowieso benieuwd of het al gelukt is met het resetten van Windows 10.
Ik hoop ook dat niet dat het aan- en uitdrukken van de laptop het hele proces van Windows heeft verstoord!! Het zou inderdaad best wel eens kunnen kloppen dat Windows er lang mee bezig is, omdat uw computer best wel vol is.

Verder las ik zelf ook bij computer totaal... Onder het kopje 'BIOS.'
dat wanneer uw BIOS geupdated wordt, dat dan de hele computer mogelijk beter functioneert.

Met vriendelijke groet,

Simon Kooi

ICT Academie Pameijer
Medewerker Service Desk
010-4364375
(Dinsdag t/m Vrijdag 10:00 - 12:00 en 13:00 - 15:00)


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Hallo Simon

Windows start niet op 5 uur gewacht geen succes.
Misschien zijn er nog mogelijkheden als je die weet.
Vandaag moet ik weg,als je wilt bel mij morgen of mail mij.
Of er nog andere mogelijkheden zijn.

Met vriendelijke groet,

Willem

Beste Willem,

Wat erg dat het niet werkt. Ik had gehoopt dat u gewoon weer met een schone computer kon starten.

Vanuit de BIOS moet het mogelijk zijn om uw computer gewoon op te starten. Ik moet even vermelden dat u de F2/Del/F8/F12 knop INGEDRUKT moet HOUDEN, VOOR dat Windows gestart wordt.

Dus meteen nadat u de powerknop indrukt om hem te starten meteen ingedrukt houden.

Lukt het nu wel weer?

Met vriendelijke groet,

Simon Kooi

ICT Academie Pameijer
Medewerker Service Desk
010-4364375
(Dinsdag t/m Vrijdag 10:00 - 12:00 en 13:00 - 15:00)


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Hallo Simon,

Met F11 ben ik in de Pc gekomen door verschillende keren
op te starten.
Naar geavaceerde opties Opstartherstel Systeemherstel
geen resultaat'.
Alleen Herstel met instalatiekopie is de laatste optie.
Met jou hulp naar de bios om deze naar de USB poort de
Boot optie in te stellen.
Op de USB stick staat een backup van 28-9-2019.
Bel mij dan kunnen wij Windows10 weer opstarten.

Met vriendelijke groeten ,
Willem

Hallo Helpdesk,

Krijg geen reactie meer op de email is de Vraagbaak gesloten?

Willem Kistemaker

Beste Willem,

Deze ticket was tijdelijk even verdwenen. Misschien was het verplaatst naar de ledenadministratie. Het is wel een ingewikkeld probleem geworden.
Vervelend dat "Deze PC Opnieuw Instellen" niet gelukt is.

Maar u bent nu wel weer in Windows terechtgekomen begrijp ik.

Met vriendelijke groet,

Simon Kooi

ICT Academie Pameijer
Medewerker Service Desk
010-4364375
(Dinsdag t/m Vrijdag 10:00 - 12:00 en 13:00 - 15:00)


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Hallo Simon
Windows werkt nog niet kan wel in de Bios komen
met de optie om vanaf de USB of Dvd drive op te starten
Mischien met jou hulp lukt het om met de backup op te starten

Vriendelijke groet,
Willem

Beste Willem,

Lukt het ook om gewoon met "HDD Starten" in het BIOS menu?

Met vriendelijke groet,

Simon Kooi

ICT Academie Pameijer
Medewerker Service Desk
010-4364375
(Dinsdag t/m Vrijdag 10:00 - 12:00 en 13:00 - 15:00)


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Ik heb net nog even gekeken bij mijn laptop (DELL) is Bootmenu F12...
"Hard Drive Starten," moet erbij staan.

Hopelijk lukt dit.
Ik denk wel dat de laptop een beetje 'in de war' is, doordat het proces van "PC Opnieuw Instellen," is verstoord, door het aan- en uitdrukken...

Ik hoop dat hij met Hard Drive starten weer gewoon normaal werkt!

Met vriendelijke groet,

Simon Kooi

ICT Academie Pameijer
Medewerker Service Desk
010-4364375
(Dinsdag t/m Vrijdag 10:00 - 12:00 en 13:00 - 15:00)


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Nog een bijlage van een bios scherm.
Als dit er zo uit ziet!

met vriendelijke groet,

Simon Kooi

ICT Academie Pameijer
Medewerker Service Desk
010-4364375
(Dinsdag t/m Vrijdag 10:00 - 12:00 en 13:00 - 15:00)


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Hallo Simon,

De Bios bij mij ziet er heel anders uit
Ik had verwacht dat het systeem de installatiekopie
zou zien maar ik krijg steeds:
Er kan geen systeemkopie op deze computer worden gevonden.
Geprobeerd met de DVD instalatie schijf met de USB stick.
Alleen de opdrachtprompt geeft:
X:\windows\system32>
Ik denk dat de mogelijkheden op zijn.

Met vriendelijke groet,
Willem

Willem,

Kunt u dan even een foto maken van de BIOS bij u?
U heeft niet een specifiek merk, zei u aan de telefoon, dat maakt het ook nog een stukje gecompliceerder.

Met vriendelijke groet,

Simon Kooi

ICT Academie Pameijer
Medewerker Service Desk
010-4364375
(Dinsdag t/m Vrijdag 10:00 - 12:00 en 13:00 - 15:00)


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Hallo Simon,

Hier zijn de foto's van de Bios.

Willem

Beste Willem,

U heeft een ASUS Z97 Motherboard.
Als ik kijk naar het tweede plaatje, onder Fixed Boot Order Priorities..
Denk ik dat #Boot Option #1: UEFI Hard Disk. De beste optie is.
Maar... Dat durf ik u nu niet met zekerheid te zeggen!!
Misschien moet ik maar raad vragen aan iemand die ervaring met deze nieuwe BIOS heeft. Ik heb wat dit betreft nog wat te leren.
Ik heb een paar videos op youtube gezien, maar daar vindt ik ook geen antwoorden die ik zoek.

Vroeger in de oude BIOS omgeving had je de optie
"Last Known Good Figuration." en daarmee laadt de BIOS de standaard instellingen als er ooit iets fout is gegaan. (Bijlage 2)
Waar dit zit in uw systeem weet ik nog niet.

Met vriendelijke groet,

Simon Kooi

ICT Academie Pameijer
Medewerker Service Desk
010-4364375
(Dinsdag t/m Vrijdag 10:00 - 12:00 en 13:00 - 15:00)


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen opnieuw opstarten duurt te lang
Dataverkeer buitenland
Traag afsluiten
opstarten
terughalen van wachtwoord
Artikel details
Artikel ID: 1465
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 13/09/2020 13:07:00
Aantal bekeken: 8
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies