Kan de email niet naar de postbus schrijven zorg er voor dat u de schrijfrechten hebt op het bestandsysteem en genoeg schijfruimte hebt om de postbus te kopieren. Thunderbird 68.11.0 Kan ook Anydesk niet downloadenEr werken meerdere programs niet. Kan ook niet deze programs opnieuw intalleren. Vb:MediaMonkey(muziek afspeler) verwijderen F5 toegang geweigerd kan geen tijdelijk bestand maken. Setup kan de map: C:\users\willem\AppData\Local\Temp\is-IOMIT.tmp niet maken. Fout5 toegang geweigerd. Mischien heeft u hier wat meer informatie aan. Willem KistemakerBeste Willem, Ik heb uw voicemail bericht beluisterd. Ik begreep uw vraag in de ticket niet helemaal... Hoe lang gebruikt u Windows 10 al op uw computer? Het lijkt me dat er aardig wat fouten op uw computer aanwezig zijn. Kunt u een keer "chkdsk" uitvoeren? Het liefst de uitgebreide versie die fouten en "bad sectors" e.d. corrigeert. Als u niet weet hoe u scandisk kunt uitvoeren... Kan ik wel een bijlage sturen met een handleiding. Met vriendelijke groet,beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichtenHallo Windows 10 gebruik ik vanaf het begin +/- 2015 Nooit geen problemen gehad. Chkdsk uitgevoerd via opdrachtprompt C:\windows\system32>chkdsk C: Maar de file Admistrator:windows PowerShell kan ik niet als file opsturen alles geprobeerd om te kopiëren. Als de helpdesk met AnyDesk in mijn pc komt kunnen jullie toch Chkdsk uitvoeren Met vriendelijke groet, Willem KistemakerBeste Willem, Voor een sessie met Teamviewer/Anydesk moet u even contact opnemen met het onderstaande telefoonnummer. We kunnen het wel op een andere manier uitvoeren. Open de Windows Explorer... Klik dan met de rechtermuisknop op Lokale Schijf C: (of hoe u dat zelf genoemd hebt.) En selecteer "Eigenschappen van Lokale Schijf C:. Ik heb er even een bijlage aan toegevoegd. Windows 10 werkt toch anders. Maar, de scandisk die ik bedoelde, daarvoor moet u de computer opnieuw opstarten. En dan voert de computer voordat u inlogt een uitgebreide scan uit. Normaal gesproken lukt het ook met de commando's "chkdsk /f/r" Ik ga nog even kijken hoe dat precies zit in Windows 10. Overigens zijn de resultaten van Chkdsk wel ergens opgeslagen in uw computer. Dat staat verstopt in Eventviewer. Met vriendelijke groet,beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichtenBeste Willem, Simon nog een keer hier. Ik heb een manier gevonden om de juiste scandisk uit te voeren in Windows 10. Open het command prompt, (cmd) en voer het uit als administrator! Typ daar "chkdsk /f/r" En dan komt dat scherm tevoorschijn, (zie bijlage.) "Chkdsk cannot run... this volume will be checked the next time the system restarts." Type dan "Y" en start uw computer opnieuw op... Dan moet het hele proces starten! Met vriendelijke groet,beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichtenHallo Simon Email verstuurd op 29-8-2020 om 12:49 uur Kan wel chkdsk maken maar niet in zij totaal verzenden. In de bijlage stuur ik nog wat informatie Met vriendelijke groet,Beste Willem, Ik zag in uw rapport dat er geen fouten zijn gevonden met chkdsk! Nou ja, dan hoeft de uitgebreide scan niet uitgevoerd te worden. Ik weet nu nog niet of het nodig is om Windows te resetten. Kunt u uw cmd scherm uitvoeren als administrator en dan de volgende term invullen? "sfc /scannow" Deze tool spoort ook corrupte bestanden op en hopelijk worden deze fouten ook gecorrigeerd. Met vriendelijke groet,beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichtenKan logboek.evtx niet versturen Bestanden eindigen op punt zijn niet toegestaan (logboek-evtx) werkt ook nietHallo Simon C:\users\willem>sfc/scannow Hoe als administrator? Met vrienelijke groet WillemBeste Willem, Ga naar uw zoekbalk. Toets 'cmd' in. U ziet dan de App "Opdrachtprompt" voer dit uit als Administrator... Zie bijlage... (Hopelijk zijn de fonts groot genoeg!) Als het goed is moet dit wel lukken. Met vriendelijke groet,beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichtenHallo Wat ik ook probeer na uitvoeren cdm krijg ik C:\Users|WILLEM Kan niet in de administratie mode komen ook niet met Windows PowerShell dan krijg ik ook hetzelfde Wat doe ik fout? Met vriendelijke groeten,Beste heer Ik heb net een voicemailbericht ook beluisterd. Bent u er met de bijlage nog niet uitgekomen? Ik denk dat het het beste is om morgen even via Teamviewer ernaar te kijken. Ik bel u morgen nog wel even, wanneer ik op kantoor ben! Met vriendelijke groet,beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichtenBeste Willem,https://computertotaal.nl/artikelen/pc/bios-update-66428/ Met vriendelijke groet,beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichtenBeste Willem, Ik wil toch nog even iets schrijven. Ik ben sowieso benieuwd of het al gelukt is met het resetten van Windows 10. Ik hoop ook dat niet dat het aan- en uitdrukken van de laptop het hele proces van Windows heeft verstoord!! Het zou inderdaad best wel eens kunnen kloppen dat Windows er lang mee bezig is, omdat uw computer best wel vol is. Verder las ik zelf ook bij computer totaal... Onder het kopje 'BIOS.' dat wanneer uw BIOS geupdated wordt, dat dan de hele computer mogelijk beter functioneert. Met vriendelijke groet,beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichtenHallo Simon Windows start niet op 5 uur gewacht geen succes. Misschien zijn er nog mogelijkheden als je die weet. Vandaag moet ik weg,als je wilt bel mij morgen of mail mij. Of er nog andere mogelijkheden zijn. Met vriendelijke groet, WillemBeste Willem, Wat erg dat het niet werkt. Ik had gehoopt dat u gewoon weer met een schone computer kon starten. Vanuit de BIOS moet het mogelijk zijn om uw computer gewoon op te starten. Ik moet even vermelden dat u de F2/Del/F8/F12 knop INGEDRUKT moet HOUDEN, VOOR dat Windows gestart wordt. Dus meteen nadat u de powerknop indrukt om hem te starten meteen ingedrukt houden. Lukt het nu wel weer? Met vriendelijke groet,beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichtenHallo Simon, Met F11 ben ik in de Pc gekomen door verschillende keren op te starten. Naar geavaceerde opties Opstartherstel Systeemherstel geen resultaat'. Alleen Herstel met instalatiekopie is de laatste optie. Met jou hulp naar de bios om deze naar de USB poort de Boot optie in te stellen. Op de USB stick staat een backup van 28-9-2019. Bel mij dan kunnen wij Windows10 weer opstarten. Met vriendelijke groeten , WillemHallo Helpdesk, Krijg geen reactie meer op de email is de Vraagbaak gesloten? WillemBeste Deze ticket was tijdelijk even verdwenen. Misschien was het verplaatst naar de ledenadministratie. Het is wel een ingewikkeld probleem geworden. Vervelend dat "Deze PC Opnieuw Instellen" niet gelukt is. Maar u bent nu wel weer in Windows terechtgekomen begrijp ik. Met vriendelijke groet,beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichtenHallo Simon Windows werkt nog niet kan wel in de Bios komen met de optie om vanaf de USB of Dvd drive op te starten Mischien met jou hulp lukt het om met de backup op te starten Vriendelijke groet, Lukt het ook om gewoon met "HDD Starten" in het BIOS menu? Met vriendelijke groet,beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichtenIk heb net nog even gekeken bij mijn laptop (DELL) is Bootmenu F12... "Hard Drive Starten," moet erbij staan. Hopelijk lukt dit. Ik denk wel dat de laptop een beetje 'in de war' is, doordat het proces van "PC Opnieuw Instellen," is verstoord, door het aan- en uitdrukken... Ik hoop dat hij met Hard Drive starten weer gewoon normaal werkt! Met vriendelijke groet,beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichtenNog een bijlage van een bios scherm. Als dit er zo uit ziet! met vriendelijke groet,beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichtenHallo Simon, De Bios bij mij ziet er heel anders uit Ik had verwacht dat het systeem de installatiekopie zou zien maar ik krijg steeds: Er kan geen systeemkopie op deze computer worden gevonden. Geprobeerd met de DVD instalatie schijf met de USB stick. Alleen de opdrachtprompt geeft: X:\windows\system32> Ik denk dat de mogelijkheden op zijn. Met vriendelijke groet, Kunt u dan even een foto maken van de BIOS bij u? U heeft niet een specifiek merk, zei u aan de telefoon, dat maakt het ook nog een stukje gecompliceerder. Met vriendelijke groet,beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichtenHallo Simon, Hier zijn de foto's van de Bios. U heeft een ASUS Z97 Motherboard. Als ik kijk naar het tweede plaatje, onder Fixed Boot Order Priorities.. Denk ik dat #Boot Option #1: UEFI Hard Disk. De beste optie is. Maar... Dat durf ik u nu niet met zekerheid te zeggen!! Misschien moet ik maar raad vragen aan iemand die ervaring met deze nieuwe BIOS heeft. Ik heb wat dit betreft nog wat te leren. Ik heb een paar videos op youtube gezien, maar daar vindt ik ook geen antwoorden die ik zoek. Vroeger in de oude BIOS omgeving had je de optie "Last Known Good Figuration." en daarmee laadt de BIOS de standaard instellingen als er ooit iets fout is gegaan. (Bijlage 2) Waar dit zit in uw systeem weet ik nog niet. Met vriendelijke groet,beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichtenGezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies