Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Verzonden mails februari-oktober 2020 kwijt

Oplossing

Goedendag,

Ik wilde een van mijn verzonden mails op mijn Ipad bekijken, maar daar stond vermeld "niet van server gedownload". Ik heb toen via mijn pc de mail proberen te bekijken, maar daar bleek dat al mijn verzonden mails van februari tot oktober 2020 niet te vinden te zijn.

De mail doe ik zocht is erg belangrijk voor mij en ik hoop dat dit te herstellen is.

Ik hoor graag van u.

mvg

Jan Vink

Geachte heer Vink,

Wij zullen uw vraag voorleggen aan onze technische Supportdesk. Zodra wij een terugkoppeling van hen krijgen, stellen wij u daarvan op de hoogte.

Met vriendelijke groet,

HCC! ledenadministratie

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Geachte heer Vink,

Hierbij de terugkoppeling van onze technische Supportdesk:

In de mailbox zit een map "Sent" en een map "Verzonden Items".

De laatste mail in de map "Sent": Oct 24 2019
De laatste mail in de map "Verzonden Items": Oct 20 11:14

In de map "Verzonden Items zien wij inderdaad geen mail staan uit de periode 29 januari t/m 6 oktober. Wellicht heeft de gebruiker die map op een apparaat gedownload en daarna verwijderd van de server. Dit is afhankelijk van de gebruikte POP3 instellingen.

De gebruiker haalt volgens de logs de mail op via POP3. Afhankelijk van de gebruikte instellingen komt het meestal voor dat de mail over verschillende apparaten is verspreid. Als mail is verzonden vanaf een iPad wordt dit in het geval van POP3 niet gesynchroniseerd met de mail server.

Met vriendelijke groet,

HCC! ledenadministratie

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder.

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Mails worden verwijderd na 4 maanden
Kan mail (soms?) niet ontvangen
Max aantal te verzenden berichten.
e-mail wordt niet verzonden
problemen met nieuwe webmail-omgeving
Artikel details
Artikel ID: 1568
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 01/11/2020 14:12:30
Aantal bekeken: 4
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies