Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


pijltje gaat weg

Oplossing

vraag: het opstarten gaat langzaam dan na
enkele minuten gaat het aanwijs pijltje weg
is er iets aan te doen ?
vr groet, jan van eck lid nr.5006676

Beste Jan,

Voordat wij verder kunnen hebben wij iets meer details nodig. Bijvoorbeeld:
- Welke windows versie draait u momenteel op uw laptop/computer.
- Kunt u nog wel ergens op klikken ondanks dat de muis niet zichtbaar is?
- Heeft u enig idee waarom de laptop/pc traag is? Is dit gebeurt na een update?

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders

Voor meer info onze website https://seniorenacademie.hcc.nl

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


goedemiddag,
mijn pc is windows 10
dat langzaam valt wel mee, maar als
je dan net bezig ben met internet
bankieren, moet je opnieuw beginnen dus
herstarten. heel vervelend.
opmerking van vage kennis, die ik sprak,
die vroeg, hoe sluit jij af ?
ik normaal afsluiten en dan zet ik
de stroom af, hij zegt dat moet je niet doen,
is dat juist ?
gr.jan

U kan het beste de computer op de normale manier afsluiten via start en dan afsluiten. Het is niet bevordelijk voor de powersuply (voeding) om de stroom er telkens af te halen dit kan schade opleveren aan de computer. Zo te lezen zou het goed zijn om uw computer te laten opschonen door een expert. Wellicht dat het helpt.

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders

Voor meer info onze website https://seniorenacademie.hcc.nl

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder.

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen PC/Windows 10 sluit niet af
Problemen na windows update okt 2020
Afsluiten computer
openen .dll bestand
verbinding printer
Artikel details
Artikel ID: 1626
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 05/12/2020 16:37:27
Aantal bekeken: 5
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies