Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Problemen na windows update okt 2020

Oplossing

Ik werd verrast door een grote update van windows 10 op 3 okt 2020. Maar de verrassing werd minder groot toen ik powerpoint wilde opstarten. Het programma start op en daarna komt er een bericht over een foutmelding. Na het indrukken van de knop 'herstellen' stopt het programma er helemaal mee.

Ook Excel en Word werken niet meer.... Herkenbaar ?? En wat is de oplossing ?

Goedemiddag!

Probeert u onderstaande even uit:

Office herstellen
Door uw Office programma's kunt u problemen verhelpen met PowerPoint niet reageert, verkeerd-om of vastloopt door fouten in het bestand automatisch worden gerepareerd.

Sluit alle actieve Microsoft Office-toepassingen.

Open het Configuratiescherm en open Programma's en onderdelen.

Klik in de lijst met geïnstalleerde toepassingen met de rechtermuisknop op Microsoft Office, klik op Wijzigen en selecteer Herstellen.

Ga verder met de volgende stap als uw probleem niet is verholpen nadat u de Office-programma's hebt hersteld.

Succes.

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders

Voor meer info onze website https://seniorenacademie.hcc.nl


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Ik heb je aanwijzingen gevolgd. er was een keuze tussen
"snel" oplossen en een grote scan via het internet. Dan zouden alle problemen verholpen zijn, zegt de tekst op het scherm.

Ik heb de snelle optie gekozen. Na uren staat de computer nog steeds office te herstellen. Power point start nu helemaal niet meer op, want office is bezig met een proces, zegt-ie. Ik heb hem daarna nog een aantal uren laten draaien. Geen resultaat. Kan ik dat proces stoppen en dan de tweede optie kiezen

Wat nu ??

Heel vervelend.

Stop het proces maar en schakel de PC even uit en schakel weer in en probeer het dan nog eens de snelle optie.

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders

Voor meer info onze website https://seniorenacademie.hcc.nl

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Dank voor de tip.... maar dat heb ik al geprobeerd. En met het uitschakelen en zelfs stroomloos zetten van de computer, gaat het proces gewoon lekker door als ik de computer weer opstart. Zelfs mijn poging om Office te verwijderen van de computer werkt niet. De computer meldt dat er een proces gaande is en dat daarom ook het wissen niet gaat werken. Ja ja - Microsoft is een eigenwijs ventje !

Maar.... nu het prettige nieuws. Na uren (zelfs dagen) aangestaan te hebben met dus de onmogelijkheid om er iets aan te doen, kwam er ineens een mededeling op het scherm dat het herstelproces afgelopen was. En dat ik Powerpoint maar eens moest starten. Met stomme verbazing heb ik dat geprobeerd en waarempel.... het werkt !! En ook Excel doet het weer. Zo ook Word.

Blijkbaar heeft Microsofte een andere gedachte bij SNEL dan ik. Uren en uren aanstaan vind ik niet snel, maar met het resulaat ben ik heel blij ! Dank voor jullie meedenken en hulp.

Heel bijzonder en erg prettig om uw bericht te lezen en dat het toch nog gelukt is na dagen.

Graag gedaan.

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders

Voor meer info onze website https://seniorenacademie.hcc.nl

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder.

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Afdrukken
windows live mail 2012
door Windows? problemen met office
Na update 2 niet werkende onderdelen
openen .dll bestand
Artikel details
Artikel ID: 1543
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 18/10/2020 19:58:22
Aantal bekeken: 413
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies