Meneer A. Seip, Ontvangt geen email, sinds 30 November. En kan ook geen mail versturen. Meneer gebruikt Windows Live als mail programma. smtp.hccnet.nl poort 465 pop.hccnet.nl Poort 130 meneer kan wel inloggen op webmail. Hcc mail adres ( Niet naar toe mailen ) a.seip@hccnet.nl Kunnen jullie een oplossing voor deze meneer bieden.Hat programma "live mail" is door microsoft al in 2016 uit de roulatie genomen en is met de huidige Windows 10 ook niet meer te gebruiken. Ga over op webmail of een ander emailprogramma. (Thunderbird) Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder. *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies