Hoe kan ik mijn instellingen te zien krijgen. Na inloggen kom ik niet verder. Bij pop.hccnet krijg ik geen websiteGeachte meneer/mevrouw Weet u ook welke webbrowser u gebruikt dan kunnen we een geschikte stappenplan voor u maken.Wat wordt bedoeld met de webbrowser. Is dat Chrome? Heb ik. Aanleiding voor mijn vraag is een artikel in PC Active 301 blz 9. (aug/sep 2018)Geachte heer of mevrouw In ons antwoord is een foutje gemaakt, het moet Mailbrowser zijn en niet Webbrowser. Onze excuses hiervoor! Wij willen dus graag van u weten welk programma u gebruikt om uw mail te lezen of te versturen. Op deze manier kunnen wij een soort van stappenplan maken zodat u de instellingen kunt vinden en eventueel kunt aanpassen. Met vriendelijke groet,Ik vermoed, dat u Live Mail bedoeld. Dat gebruik ik.Het is een tijd blijven liggen, maar ik heb op mijn antwoord (Live Mail) of is bedoeld hccnet.nl nog geen reactie gehad. In een vorige bericht van jullie was sprake van een stappenplan.Geachte heer of mevrouw Wij kunnen zelf niet testen in Windows live mail. maar ik heb toch nog een handleiding/stappenplan kunnen vinden en dat zou moeten werken. U vind dit in de bijlage. Wat mij opvalt is dat ik verschillende berichten tegenkom dat Windows Live mail niet meer ondersteund word door Microsoft en dat zij o.a. een beheer functie hebben uitgezet, hierdoor is het niet meer mogelijk om account instellingen te kunnen wijzigen. Microsoft geeft het advies om over te stappen naar Outlook. Ik kan deze berichten niet bevestigen maar u kunt er op wachten dat Live mail op korte termijn niet meer gaat werken. met vriendelijke groet,
Bijlagen: live-mail-instellen.docx
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies