Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


openen .dll bestand

Oplossing

na update w10 naar 20h2 verschijnt er melding bij het opstarten
"dat ik een bestand van het type systeembestand (.dll) wil openen"??? Welke actie is hier te ondernemen om op deze melding
correct te reageren? Herstelpunt aktie?

Geachte meneer/mevrouw van der Wal,


Vervelend dat u dit probleem ervaart. Wij gaan ons best doen om dit probleem samen met u op te lossen.

Om verder in dit probleem te duiken heb ik een twee vragen:
1. Zou een schermafbeelding kunnen maken van de melding die u krijgt en deze in uw volgende reactie kunnen zetten?
2. Heeft u de nieuwste update geïnstalleerd van Windows 10? De meeste problemen kunt u al verhelpen door de nieuwste update te installeren.

Graag verneem ik uw reactie om dit probleem zo spoedig mogelijk met u op te lossen.


Met vriendelijke groet,

Barry van Ark

CompICT

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders

Voor meer info onze website https://seniorenacademie.hcc.nl

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Bedankt voor je reactie en sorry dat ik wat laat reageer.
De laatste update W10 20H2 (okt. 2020) is geinstalleerd en vanaf toen verscheen ook de melding.
Bijgesloten de schermafbeelding van de melding.
Er is wel een herstelpunt aangemaakt met de update. Is het verstandig deze te gebruiken.

Vriendelijke groet,
George van der Wal

Geachte meneer/mevrouw van der Wal,


Het lijkt erop dat Windows 10 iets wil opstarten maar het niet lukt. Dit kan komen doordat een programma corrupt is geworden door de update of een programma niet meer wordt ondersteund.

Graag zouden wij een screenshot willen hebben van de tab opstarten. In de tab opstarten kan u zien welke programma’s er worden opgestart wanneer u de computer aanzet. Opstarten kan u vinden aan de hand van de volgende stappen.

1. Als eerst wil u taakbeheer openen. Taakbeheer kan worden geopend door CTRL+ALT+DELETE tegelijkertijd in de drukken.

2. Wanneer taakbeheer voor u staat ziet u verschillende tabjes. Tussen die tabjes staat opstarten.

Wij zouden graag een screenshot willen hebben van de tab opstarten.

Wij wachten u antwoord af, alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders

Voor meer info onze website https://seniorenacademie.hcc.nl

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Bij deze stuur ik het screenshot van het opstarten.
Vast bedankt.

Geachte meneer/mevrouw van der Wal,



Ik zie in de screenshot die u ons heeft gestuurd dat specifiek DeepL.View.Root ook geen plaatje heeft. Probeer deze applicatie uit te schakelen door op DeepL.View.Root te klikken en dan rechts onder op uitschakelen te drukken. Restart nu uw computer en kijk of de melding er nog steeds is. Als dat niet werkt probeer het met alle andere programma’s die u ziet in taakbeheer, tab opstarten.



Hopend op een positieve reactie,

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders

Voor meer info onze website https://seniorenacademie.hcc.nl

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Het is inderdaad de boosdoener "Deepl.View.Root" het is een vertaal programma. Met het zoeken wat "Deepl.View.Root" voor programma is kwam ik erachter dat men dit programma ook aan wees als het probleem.
Heel erg bedankt voor je hulp.

George van der Wal

Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder.

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Hotkey melding
mail beveiliging
PC traag na grote update Windows 10
Bluescreen na melding te weinig geheugen
RunDLL fout bij opstarten
Artikel details
Artikel ID: 1653
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 17/12/2020 19:24:05
Aantal bekeken: 24
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies