Beste Vraagbaak, Ik heb een probleem met mijn computer, als ik de eerste keer opstart gaat alles prima. Bij een update van Windows 10 gaat alles goed totdat hij opnieuw moet opstarten om de update te voltooien. Dan eerst het blauwe scherm (foto 1) en daarna zie ik in de bios dat de cpu te heet zou worden.( zie foto 2) Hij geeft dan aan fan error van de cpu, maar optische zie ik de fan gewoon wel draaien. Wat zou hiervan de oorzaak zijn? Computer: Alternate Computer Nederland c.v. ( gekocht 2018 ) Proc: Intel core i7-3820cpu 3.6 ghz RAM 32 GB 64 BITX64 PROC Windows 10 PRO VERSIE 1803 Kunt u mij een tip geven hoe ik dit zou kunnen oplossen? Al vast bedankt voor jullie moeite, Met vriendelijke groet, Henk Schipper HCC 115642Elke computer heeft meerdere fans waarvan de meest noodzakelijk de CPU fan is. Uit Uw foto van het BIOS lijkt het erop dat die fan niet gedetecteerd wordt en dus hoogstwaarschijnlijk kapot is of verkeerd aangesloten waardoor de meldingen ontstaan. Hiervoor moet U systeem gerepareerd worden waarbij de HCC vanwege corona momenteel geen hands on assistentie kan verlenen. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Beste Jan, bedankt voor je snelle reactie. Ik ga kijken of ik kan achterhalen of de fan gedetecteerd wordt. Hij is niet stuk want ik zie hem gewoon draaien. Ook zal ik de aansluiting bekijken. met vriendelijke groet, HenkGezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder. *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies