Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Windows herstel

Oplossing

PC draait erg langzaam. Daarom via systeemherstel Windows opnieuw geïnstalleerd (methode beschreven op pag 37 PC-Active apr/mei21). Bij start van nieuwe Windows vraagt het systeem naar informatie over het toetsenbord. Echter de PC kent het het toetsenbord niet meer. Meerdere opties geprobeerd o.a. in andere usb-poort, echter geen toetsenbord en muis worden herkend. Verder installeren wordt dan 'lastig'. Enige optie is dan harde stop en terug naar oude windows versie.
Ik vermoed dat er een driver probleem is, maar hoe los ik dat op?

Vervelend probleem!
"Echter de PC kent het toetsenbord niet meer." Waaruit blijkt dat precies?

Hieronder een pagina met enkele suggesties:
https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/problemen-met-muis-touchpad-of-toetsenbord-in-windows-94b4ca7b-4f2f-077e-4eb4-f7b4ecdf4f61

Mocht uw call hiermee nog niet naar tevredenheid beantwoord zijn, hoor ik graag aanvullende informatie of vragen.
Als uw probleem voldoende is opgelost, stel ik het op prijs als u deze call wilt sluiten.

met vriendelijke groet,

Reinder Mulder
Medewerker vraagbaak

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Reinder, dank voor de tip, maar ik had dat artikel van MS al gezien. Ik heb inmiddels alle USB poorten geprobeerd zonder resultaat. Volgende stap is de aanschaf van een bedraad toetsenbord en muis. Hopelijk gaat dat wel werken.
Paul

Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Toetsenbord
Opstarten
WIFI en Bluetooth werken niet samen
installatie Epson scanner
update
Artikel details
Artikel ID: 1918
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 01/05/2021 11:47:02
Aantal bekeken: 471
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies