In vervolg op de e-mail betreffende de digitale bijeenkomst kreeg ik de volgende vraag: Beste W. van der Zwan, Ik wil graag uitzoeken of het verstandig is de glasvezelkabel van T Mobile in huis binnen te laten brengen en een aansluiting voor te bereiden. Deze kabel ligt nu in de straat met een aansluiting voor elke woning. Ik woon in Den Haag/Loosduinen Ik heb een abonnement van Vodafone. En geen Ziggo (geen TV). Vragen Als de kabel binnen is, krijg ik dan problemen met evt. andere providers. Moet ik huur betalen voor de binnengebrachte kabel Moet ik wachten op andere kabelaars. Waar moet ik nog meer op letten. Kunt u mij op weg helpen en zoektips geven? Vriendelijke groeten Marja Nederpelt Deze mail is afkomstig van marja.n@hccnet.nl Als bijlage stuur ik een schermafdruk mee. Aangezien ik hier geen antwoord op kan geven heb ik haar gemaild dat ik de afhandeling naar U heb doorgezondenHet probleem met glasvezel is dat er nog geen vrijheid van aanbieder is. Dus t-mobile glasvezel betekent ook t-mobile internet etc. Zie hiervoor ook https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/glasvezel-hoe-werkt-het-en-wat-heb-je-eraan Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten In vervolg op een verzonden nieuwsbrief kreeg ik de volgende vraag van Marja Nederpelt (marja.n@hccnet.nl) Beste W. van der Zwan, Ik wil graag uitzoeken of het verstandig is de glasvezelkabel van T Mobile in huis binnen te laten brengen en een aansluiting voor te bereiden. Deze kabel ligt nu in de straat met een aansluiting voor elke woning. Ik woon in Den Haag/Loosduinen Ik heb een abonnement van Vodafone. En geen Ziggo (geen TV). Vragen Als de kabel binnen is, krijg ik dan problemen met evt. andere providers. Moet ik huur betalen voor de binnengebrachte kabel Moet ik wachten op andere kabelaars. Waar moet ik nog meer op letten. Kunt u mij op weg helpen en zoektips geven? Vriendelijke groeten Marja Nederpelt Ik heb haar gemaild, dat ik op deze vragen geen antwoord kon geven en ze daarom heb doorgestuurd naar de helpdesk van HCC. Ik neem aan, dat U de antwoorden op deze vragen haar doet toekomen. Als bijlage zend ik U een schermafdrruk van de e-mail. M vr gr Wouter van der Zwan PS Ik heb deze ticket al eerder deze dag verzonden, maar het blijkt dat ik het ticketnummer niet goed heb genoteerd.Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies