Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


vraag van een lid

Oplossing

In vervolg op de e-mail betreffende de digitale bijeenkomst kreeg ik de volgende vraag:
Beste W. van der Zwan,

Ik wil graag uitzoeken of het verstandig is de glasvezelkabel van T Mobile in huis binnen te laten brengen en een aansluiting voor te bereiden.
Deze kabel ligt nu in de straat met een aansluiting voor elke woning. Ik woon in Den Haag/Loosduinen

Ik heb een abonnement van Vodafone. En geen Ziggo (geen TV).

Vragen
Als de kabel binnen is, krijg ik dan problemen met evt. andere providers.
Moet ik huur betalen voor de binnengebrachte kabel
Moet ik wachten op andere kabelaars.
Waar moet ik nog meer op letten.

Kunt u mij op weg helpen en zoektips geven?
Vriendelijke groeten Marja Nederpelt

Deze mail is afkomstig van marja.n@hccnet.nl
Als bijlage stuur ik een schermafdruk mee.

Aangezien ik hier geen antwoord op kan geven heb ik haar gemaild dat ik de afhandeling naar U heb doorgezonden

Het probleem met glasvezel is dat er nog geen vrijheid van aanbieder is.
Dus t-mobile glasvezel betekent ook t-mobile internet etc.

Zie hiervoor ook
https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/glasvezel-hoe-werkt-het-en-wat-heb-je-eraan

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


In vervolg op een verzonden nieuwsbrief kreeg ik de volgende vraag van Marja Nederpelt (marja.n@hccnet.nl)

Beste W. van der Zwan,

Ik wil graag uitzoeken of het verstandig is de glasvezelkabel van T Mobile in huis binnen te laten brengen en een aansluiting voor te bereiden.
Deze kabel ligt nu in de straat met een aansluiting voor elke woning. Ik woon in Den Haag/Loosduinen

Ik heb een abonnement van Vodafone. En geen Ziggo (geen TV).

Vragen
Als de kabel binnen is, krijg ik dan problemen met evt. andere providers.
Moet ik huur betalen voor de binnengebrachte kabel
Moet ik wachten op andere kabelaars.
Waar moet ik nog meer op letten.

Kunt u mij op weg helpen en zoektips geven?
Vriendelijke groeten Marja Nederpelt

Ik heb haar gemaild, dat ik op deze vragen geen antwoord kon geven en ze daarom heb doorgestuurd naar de helpdesk van HCC.

Ik neem aan, dat U de antwoorden op deze vragen haar doet toekomen.

Als bijlage zend ik U een schermafdrruk van de e-mail.

M vr gr
Wouter van der Zwan


PS
Ik heb deze ticket al eerder deze dag verzonden, maar het blijkt dat ik het ticketnummer niet goed heb genoteerd.

Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Email kan door verzender niet verstuurd worden naar hhcnet mailadres
Opstarten
Geen IP met powerplug
Bewaking
Netwerk aanleggen
Artikel details
Artikel ID: 2007
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 30/05/2021 11:26:51
Aantal bekeken: 312
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies