Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Ontvangen en versturen E-mail

Oplossing

Sinds de migratie kan ik niet meer in mijn e-mail via de I-pone, ook op de computer werkt het niet.

Kan niet ontvangen niet verzenden niets meer.

Heb ook nog naar de instellingen gekeken maar kan niet vinden waar het aan ligt.

Kunt u mij helpen op telefoonnummer 0628202250.

Antwoord op deze mail heeft geen zin want ik kan het niet zien.
Kunt u antwoorden op mijn zakelijke e-mail adres?

info@loondonkbeheer.nl

Alvast bedankt voor de moeite.

Jan Klerkx
jcc@hccnet.nl en jan@hccnet.nl en mar@hccnet.nl

Zie antwoord opticket kenmerk: QYM-82L-ZDH2

Daarom wordt dit ticket gesloten

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Migratie
van tweede mailadres komt mail niet meer binnen
vraag van een lid
Mail HCCnet.
Mijn Hcc mail werkt sinds zaterdag niet meer
Artikel details
Artikel ID: 3633
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 02/03/2023 16:13:58
Aantal bekeken: 76
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 1.0/5.0 (2)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies