Sinds de migratie kan ik niet meer in mijn e-mail via de I-pone, ook op de computer werkt het niet. Kan niet ontvangen niet verzenden niets meer. Heb ook nog naar de instellingen gekeken maar kan niet vinden waar het aan ligt. Kunt u mij helpen op telefoonnummer 0628202250. Antwoord op deze mail heeft geen zin want ik kan het niet zien. Kunt u antwoorden op mijn zakelijke e-mail adres? info@loondonkbeheer.nl Alvast bedankt voor de moeite. Jan Klerkx jcc@hccnet.nl en jan@hccnet.nl en mar@hccnet.nlZie antwoord opticket kenmerk: QYM-82L-ZDH2 Daarom wordt dit ticket gesloten Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies