Mijn gebruikersnaam was: is.de.regt behorend bij mij e-mail adres is.de.ppp@hccnet.nl. Ik weet niet goed hoe het is gebeurd, maar dat is veranderd in IsDeppp. Sindsdien komt het af en toe voor dat aan mijn e-mailadres is.de.ppp@hccnet.nl verzonden berichten niet meer aankomen. Kan mijn gebruikersnaam weer worden teruggezet naar is.de.ppp zodat alle e-mails weer aankomen?Geachte heer De Regt, Dank voor uw bericht. Om de gebruikersnaam te kunnen wijzigen kan maximaal 72 uur duren en het kan zijn dat u gedurende deze tijd niet bij de mail kan. Wilt u dat wij dit proces starten? In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, HCC! ledenadministratie *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Heel graag verandering van mijn gebruikersnaam van IsDeRegt terug naar is.de.regt. Bij voorbaat bedankt.Geachte heer De Regt, Dank voor uw reactie. Ik heb dit doorgestuurd naar onze helpdesk. Zodra de wijziging is voltooid dan laat ik het u weten. Met vriendelijke groet, HCC! ledenadministratie *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Geachte heer De Regt, Zojuist heb ik u geprobeerd telefonisch te bereiken, maar was u niet aanwezig. De wijziging is inmiddels voltooid. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u mij het beste even telefonisch bereiken op 085- 0130 124 (op werkdagen bereikbaar van 13.00-17.00 uur) Met vriendelijke groet, HCC! ledenadministratie *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies