Vraag:Als ik bijna alle bestanden verwijderd hebt in mijn mailaccount van hccnet blijft en nog maar kwart over van mijn opslag, ongeveer 26mb lijkt nog aanwezig te zijn opslag maar er staan maar een paar mails in. opslag max 100 MB Heb al eerder telefonisch dit doorgegeven maar er is niets veranderd of terug gemeld in welke vorm dan ook.Antwoord:Daar wij vanuit de ledenadministratie deze vraag niet kunnen beantwoorden omdat wij de technische expertise hiervoor missen, willen wij u vragen om telefonisch contact op te nemen met HCC!net helpdesk via 0900- 369 2580 (€1,00 per gesprek) Mochten zij echter degenen zijn aan wie u dit eerder heeft gemeld of waar u nog niets van heeft gehoord dan vernemen we dit graag van u zodat we andere acties kunnen ondernemen. Met vriendelijke groeten HCC! ledenadministratie Vervolgvraag:Klopt dat ik contact heb ondernomen met bovenstaand telefoonnummer. Na meerdere pogingen is mij gelukt om contact met de helpdesk te krijgen, Zij hebben de gegevens genoteerd en zouden verdere actie nemen.Daarna radio stilte.Ik heb tijdens dit gesprek nog gevraagd of er meerdere info nodig was en dat ze altijd contact met me konden opnemen als dat nodig was.Ik moet ook zeggen dat ik HCCNet ook niet zo ken, bij eerdere contanten werd ik steeds netjes te woord gestaan en werd alles correct afgehandeld.(nog wel een negatieve noot, ze zijn zeer slecht bereikbaar) Antwoord:Geachte heer Luning, Hartelijk dank voor uw reactie. We hebben uw klacht doorgestuurd naar de klachtenafhandeling van de helpdesk. Zij nemen spoedig telefonisch contact met u op. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groeten HCC! ledenadministratie
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies