Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


upgrade naar windows 11

Oplossing

Beste mensen,
Ik heb 30 oktober een ticket ontvangen met een antwoord op mijn vraag, maar kan deze niet lezen. Ik moet dan een app openen of maken maar ik weet niet hoe dat werkt.
Ik stuur nu de app als bijlage

Beste,

Het lijkt er op dat uw computer niet weet wat te doen als u op een web-link klikt.
U kunt met uw browser gewoon naar vraagbaak.hcc.nl gaan en daar inloggen om uw tickets te zien.

met vriendelijke groet,

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten



 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen down loods en bestanden lezen
Problemen met o.a. openen foto's
Windows 10 opnieuw installeren na upgrade
Vasthouden inloggen HCC
links in email Outlook niet te gebruiken
Artikel details
Artikel ID: 2435
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 17/11/2021 16:14:06
Aantal bekeken: 124
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies