Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Probleem met instellingen

Oplossing

Geachte heer, mevrouw,
Uiteraard ben ik HCC lid. Ik wil Da Vici Resolge als video editor gebruiken. Versie: 17.4.3. Downloaden en installeren gaan goed op mijn Dell laptop. Vervolgens start ik Da Vinci op
en ga naar "öpen". Dan krijg ik een zwart scherm.
In mijn laptop zit de nieuwste Nvidia-kaart.
Volgens Dell moet ik de driver van deze kaart verwijderen en een nieuwe driver installeren. En nu mijn probleem: als ik de driver verwijder, raak ik toch ook het beeld kwijt met de grafische instellingen? Dan wordt mijn laptop onbruikbaar.
Graag uw advies. Bij voorbaat dank.
Met vr. groet,
Gerrit hemeltjen

Het verwijderen van de driver voor de extra NVIDIA kaart maakt Uw laptop niet onbruikbaar want hij kan altijd terugvallen op de ingebouwde Microsoft driver.

U krijgt toch ook beeld voordat Windows wordt gestart dan weet de laptop helemaal nog niet dat hij een NVIDIO kaart heeft.

Wat wel zou kunnen is dat wanneer U speciale instellingen op de driver heeft gemaakt dus niet in NVIDIA experience dat U die instellingen kwijtraakt.

Dus hEt advies van DELL is nog niet zo vreemd.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Hartelijk dank voor de informatie. Ik ga ermee aan de slag.
Met vriendelijke groet,
Gerrit Hemeltjen

Ik zie de resultaten graag tegemoet.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Jan Damen

Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Videokaart
Netwerkkaart Dell 1390 functioneert niet
beeldscherm driver
DVD speler installeren
Driver probleem Booster 3
Artikel details
Artikel ID: 2649
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 16/02/2022 10:44:11
Aantal bekeken: 53
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies