L.S., Ik kan al enige tijd geen backups meer maken van mijn bestanden. Sinds de upgrade naar Windows 11,. Zowel Windows als EaseUs geven geen resultaat De detaisl heb ik bijgevoegd in de bijlage Is er een oplossing? Groet KeesOm een integere beackup te kunnen garanderen maken de meeste backup producten gebruik van de VSS service op een stuk ruimte waar U zelf (met het oog op herstelpunten) de grootte van gedefinieerd heeft. Die ruimte is nu te klein voor de volgende backup. Voor verdere uitleg zie bijvoorbeeld https://windows789.com/nl/windows-back-upfout-0x81000019-er-kan-geen-schaduwkopie-worden-gemaakt. Hier in is voor Windows 11 niets gewijzigd. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Status van VSS- en SPP-services controleren Controleer opslagruimte op de externe schijf of computer Beveiligingssoftware van derden uitschakelen Herstelpunten verwijderen Alles gedaan. Niets helpt Wat nu Ik heb een externe HD met 1TB opslag. Deze is leeg. De interne SSD is 500Gb waarvan de helft wordt gebruiktIk denk dat we er langs deze weg niet uitkomen dus adviseer ik gebruikt te maken van de telefonische hulp. Op vrijdag is tussen 13.00 - 17.00 uur een HCC-vrijwilliger beschikbaar. Bel daarvoor 085-044 1808. Die kan mbv Teamviewer meekijken met U en U zo verder helpen. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Jan Damen Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies