Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


backup wordt geweigerd Win11

Oplossing

L.S.,
Ik kan al enige tijd geen backups meer maken van mijn bestanden. Sinds de upgrade naar Windows 11,. Zowel Windows als EaseUs geven geen resultaat De detaisl heb ik bijgevoegd in de bijlage

Is er een oplossing?

Groet
Kees

Om een integere beackup te kunnen garanderen maken de meeste backup producten gebruik van de VSS service op een stuk ruimte waar U zelf (met het oog op herstelpunten) de grootte van gedefinieerd heeft. Die ruimte is nu te klein voor de volgende backup.

Voor verdere uitleg zie bijvoorbeeld https://windows789.com/nl/windows-back-upfout-0x81000019-er-kan-geen-schaduwkopie-worden-gemaakt. Hier in is voor Windows 11 niets gewijzigd.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Status van VSS- en SPP-services controleren
Controleer opslagruimte op de externe schijf of computer
Beveiligingssoftware van derden uitschakelen
Herstelpunten verwijderen

Alles gedaan. Niets helpt

Wat nu

Ik heb een externe HD met 1TB opslag. Deze is leeg. De interne SSD is 500Gb waarvan de helft wordt gebruikt

Ik denk dat we er langs deze weg niet uitkomen dus adviseer ik gebruikt te maken van de telefonische hulp.

Op vrijdag is tussen 13.00 - 17.00 uur een HCC-vrijwilliger beschikbaar. Bel daarvoor 085-044 1808. Die kan mbv Teamviewer meekijken met U en U zo verder helpen.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Jan Damen

Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Backup
back-ups maken
Backup maken van mailberichten
Windows versiewijziging
verdwijnen herstelpunten
Artikel details
Artikel ID: 2704
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 28/02/2022 11:16:38
Aantal bekeken: 215
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies