Vraag:Kan geen schaduwkopie maken. foutcode 0x81000019Antwoord:Ik heb een tip gevonden in het Engels en kan er geen vertaling voor vinden. Hoop dat het begrijpelijk is. https://social.technet.microsoft.com/Forums/office/en-US/747ace91-169e-48d7-a2a1-d3d034959c21/error-code-0x81000019-during-backup-via-backup-and-restore-bultin-fuction-on-windows-10?forum=win10itprogeneral Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder Vervolgvraag:Bedankt voor de informatie. De tip was voor windows 10 maar ook prima bruikbaar voor windows 7. De systeemschijf is 100MB groot, waarvan 66 MB gebruikt. Met schijfopruiming kreeg ik het niet verkleind, het is nog steeds 66 MB. Wat nu?Antwoord:Kunt U mij een screenshot sturen van het disk management scherm aub ?Heeft U ook al de opruiming van de schaduwkopieen gedaan ?Het kan zijn dat de partities iets moeten worden aangepast en dat kan beter op een inloopavond bij U in de buurt gebeuren. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder
Vervolg vraagBedankt. Bijgaand het gevraagde screenshot. Inderdaad, dat had ik gedaan met als resultaat dat alle herstelpunten weg zijn behalve de systeemherstelpunten zie bijlage.In aanvulling op mijn vorige reactie hierbij een overzicht van mijn computer.
AntwoordOok die oude systeem herstelpunten kunnen nog verwijderd worden, Dit kan U net die ruimte geven die nog nodig is. Anders ben ik bang dat U toch nog even bij een inloop moment moet langsgaan om de partities op de schijf aan te laten passen zodat U voldoende ruimte heeft. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorderVervolgvraag:Ik krijg die systeem herstelpunten niet weg. Via systeembeveiliging configureren geprobeerd en daar melden ze "herstelpunten verwijderd. Als ik dan zo'n herstelpunt wil gebruiken krijgen de beelden zoals in de bijlagen.
Antwoord:Gezien http://www.nucia.eu/forum/threads/63740-Punten-Windows-backup-uit-de-lijst-verwijderen Blijkt het lijstje wat U heeft geen echte herstelpunten te zijn maar slechts een lijstje van ooit gemaakte herstelpunten waar de data allang van is opgeruimd. Ik ben bang dat alleen herpartitioneren U verder gaat helpen. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorderSlotopmerkingBedankt voor de informatie. Ik zal contact opnemen met de leverancier van de laptop, die zal me wel kunnen helpen. Bedankt voor de hulp, ik ben er mee geholpen.
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies