Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Email

Oplossing

Ik kan normaal inloggen, maar verder komt er niets meer.
Het is net of alles vast zit op december 2012.
Hoe kan dat ??

Goedemorgen 

Dank voor uw bericht.

De reden dat u geen mail meer ontvangt op de server wanneer u inlogt op webmail is omdat u een forward heeft ingesteld naar een ander e-mailadres. Alle mail wordt derhalve direct naar het forwardadres doorgestuurd en niet meer bewaard op de mailserver oftewel webmail.

Om te kunnen zien welke forward er staat ingesteld en deze eventueel te verwijderen kunt u met dezelfde inloggegevens als u gebruikt voor uw HCC-net e-mail inloggen op https://service.hccnet.nl

Met vriendelijke groet,

HCC! ledenadministratie

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen E-mail
geen inkomende email
Hotmail haalt mail van HCC net binnen
hcc webmail
Email server HCC werkt niet
Artikel details
Artikel ID: 2799
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 13/04/2022 14:14:34
Aantal bekeken: 91
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies