Windows Live Mail bestaat niet meer.Om mijn mails te lezen ga ik naar de Webmail pagina van HCC,voorheen zat de mail icoon op de taakbalk.Voor WLM heeft men nu Outlook.com. Hoe kan ik mijn mails van de Webmail pagina naar de Outlook com icoon op de taakbalk versturen mijn e-mails wil ik ten alle tijden via mijn hcc-email ontvangen.U kunt in uw HCCNET in stellingen een forward instellen naar het account wat u aan de outlook,com icoon heeft gekoppeld. Waar u de forward instelt kunt u vinden in: https://service.hccnet.nl/Oosterwolde 28-06-2020 Geachte heer Bedankt voor uw reactie.Heb nog enkele vragen. Alias kan ik hiervoor mijn hccnet e mail adres gebruiken? Forward wordt dan een outlook.com e-mail adres op de taakbalk.De Mails gaan dan eerst via Alias dan naar de outlook? Graag uw reactie Mvgr.U hoeft geen alias te gebruiken. Vul alleen als forward adres je outlook.com adres in. Als u daar behoefte aan heeft kunt u ook alias adressen definiëren. De berichten die daaraan geadresseerd zijn komen dan ook in je outlook.com terecht. Hopelijk is het zo duidelijk.Oosterwolde 30-06-2020 Geachte heer J. heb de instruc-
ties gevolgd.Bij gedeelte profiel aanpassen in vakje For- ward mijn outlook e-mail adres ingevuld en aanpassen aange- klikt probleem is nu,ik ontvang helemaal geen mails meer, ben al gebeld door uitzendbureaus of ik hun mail heb ont-vangen,het kan een Windows probleem zijn of een Hcc pro- bleem.Kan ik mijn outlook mail in Forward deleten en gewoon weer mijn e-mail via webmail van HCCnet lezen.Ik vind het veel belangrijker dan het uitzoeken wat er nu precies mis gegaan.U bent de enige helpdesk van HCC die nog aanwezig is. De scholen hebben vakantie,ik kan verder bij niemand van HCC tercht!Als je bij instellingen het adres wat bij forward staat weghaalt, dan werkt het weer zoals het was.Wat bij forward staat is nu verwijderd(aan beide kanten) alleen mijn hccnet e-mail adres staat er. Maar ik ontvang nog steeds geen mailVerzonden bericht naar HCCNET adres is ontvangen. Geen probleem met webmail dus.
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies