Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


back-up herstellen

Oplossing

sinds enkele dagen heb ik een nieuwe pc. Ik heb met het back-up programma Duplicati een back-up van mijn oude computergegevens gemaakt.
Nu wil ik die gegevens importeren op mijn nieuwe computer, maar dat lukt me niet. Met het programma Duplicati kom ik steeds op foutmeldingen terwijl op mijn externe harde schijf toch alle back-up bestanden via Duplicati worden aangegeven.
Er komen steeds vragen over encryptie e.d. Misschien kan iemand me advies geven over hoe ik met het programma mijn gegevens op mijn nieuwe PC kan krijgen.
Alvast bedankt,

Paul

Beste Paul Dujardin,
De HCC-Vraagbaak is eigenlijk bedoeld als hulp bij het oplossen van Computerproblemen
die rechtstreeks verband houden met het op de Computer geïnstalleerde besturingssysteem.
Uw Software-probleem zou in feite opgelost moeten worden door de service-afdeling van de maker van de software.
Niet elke software-maker/verkoper heeft echter zo'n afdeling.
Van duplicati weet ik wel dat er een forum bestaat op internet (https://forum.duplicati.com/).
Ik heb daar even gekeken en er wordt daar veel geschreven over het niet kunnen terugzetten van een gemaakte backup.
Zie bv. deze site : https://forum.duplicati.com/t/backup-valid-but-still-unrestorable/6441
Wellicht wordt u daar iets wijzer.
Ik kan over uw probleem verder weinig zinnigs zeggen.
Maar kan u nog wel het advies geven uw probleem met duidelijke omschrijving te droppen in het HCC-Forum,
daar zitten misschien mensen die uw probleem herkennen en een antwoord hebben. Inloggen als HCC-lid.
Hieronder de omschrijving van de hcc-website
HCC!forums > https://www.hcc.nl/forums
Enig zoekwerk op internet leert bovendien dat er veel meer Computer-Forums zijn. Ik help u op weg :
https://www.google.nl/search?q=Computer+Forum&source=hp&ei=HulAYvzxNZyC9u8Pw_OmyAI&iflsig=AHkkrS4AAAAAYkD3LgSU-MgPDUl-te_I6BzO1NqTgrg8&ved=0ahUKEwj8-I2pr-f2AhUcgf0HHcO5CSkQ4dUDCA0&oq=Computer+Forum&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAxQAFgAYABoAHAAeACAAQCIAQCSAQCYAQA&sclient=gws-wiz
Veel succes.
Gerard Otten / HCC-Vraagbaak

Beste Gerard,

Heel hartelijk bedankt voor de duidelijke reactie. Ik ga verder om te proberen de back-up terug te krijgen op de nieuwe PC.
Met al die internetverwijzingen heb je me in ieder geval weer verder op weg geholpen.
Nogmaals bedankt en met vriendelijke groeten,

Paul

Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Jan Damen

Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Spam terug naar inbox
Foutmelding bij wegschrijven bestand vanuit Photoshop Elements
Backup
mail hcc account vanuit outlook naar gmail geblokkeerd
Gmail: Server fout
Artikel details
Artikel ID: 2807
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 13/04/2022 14:23:26
Aantal bekeken: 14
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies