Als ik op instellingen klik (tandwiel), krijg ik de melding "Deze app kan niet worden geopend" en als mogelijke oplossing PC vernieuwen. Als ik daar op klik krijg 2 keuzen "Mijn bestanden behouden" / "Alles verwijderen". Dat laatste wil ik zeker niet, maar wat gebeurt er als ik op de eerste klik?Heb je dehier beschreven mogelijke oplossing (bij Windows 8.1, maar dat werkt ook op Windows 10 of 11) al geprobeerd? https://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/all/toegang-pc-instellingen-geblokkeerd/df201897-16dc-4174-a4d6-79beb6c136e3?msclkid=5ddef70fc38d11ecb272cea74b432239 Met vriendelijke groeten, Peter *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Jan Damen Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies