Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Contact opgenomen met HCC

Oplossing

Geachte,
Ik vind het zeer bedroevend dat ik na uren in de wacht te hebben gestaan en op positie twee was beland, en daarna geholpen zou worden, dat in eens de verbinding werd verbroken. Ik begrijp dat jullie problemen hebben met de migratie, maar dat de verbinding word verbroken dat vind ik onacceptabel. Op zijn minst had iemand mij te woord kunnen staan. Ik had meer verwacht van HCC. Theo

Geachte heer Dijkers,

Allereerst onze excuses als dit is gebeurd. De lijnen waren op dinsdag en donderdag erg overbelast en we hebben inderdaad gehoord dat op sommige momenten ineens de lijn was verbroken. Helaas bleek er ook een storing te zijn geweest op de telefooncentrale. Wij zullen hen volgende week contacteren om te evalueren. Inmiddels zouden er geen storingen meer moeten zijn op de lijnen, maar kan het evengoed, door drukte lastig zijn om de ledenadministratie telefonisch te bereiken. Heeft u een vraag over HCC-net dan kunt u deze middels deze weg stellen of u kunt ook telefonisch contact opnemen met 1 van de helpdeskvrijwilligers op 1 van de telefoonnummers te vinden op de volgende pagina: https://seniorenacademie.hcc.nl/helpdesk.html

Voor de veelgestelde vragen over HCC-net kunt u ook de volgende pagina raadplegen: https://hcc.nl/faq-hccnet2

Excuses voor het geleden ongemak!

Met vriendelijke groet,

HCC! ledenadministratie

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Mailaccount hccnet
email versturen lukt niet meer
Mozilla Thunderbird probleem
inloggen met verschillende apparaten
emailadres en email toegankelijkheid
Artikel details
Artikel ID: 3871
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 12/03/2023 17:54:43
Aantal bekeken: 91
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies