Goede middag, ik heb voor mail een hccnet account. Sinds een paar weken krijg ik mails die ik naar gmail accounts stuur soms wel en soms niet, ook al hel vreemd, terug met de tekst "This message does nog have authentication information or fails to". Ik kan 1. stom genoeg niet achterhalen hoe ik de specificatities van hccnet in mijn mail kan veranderen. Hoe bijvoorbeeld de ingaande en uitgaande servers te checken omdat ik denk dat het daar aan ligt. 2. Ik hoop dat u de oplossing voor me heeft om berichten weer naar gmailaccounts te sturen want vrij veel mensen hebben een gmail account waarmee ik regelmatig niet kan communiceren. Het ligt aan mijn hccnet account want ik heb net een account aangemaakt met hcc gegevens in mail van Outlook en van daaruit kan ik wel mails naar gmail verzenden maar dat wil ik ook weer gewoon kunnen vanuit mijn hccmail account. Met vriendelijke groet, Veronique JansenGeacht HCC-lid, Wegens een storing op de websites van HCC op 4 mei jl. heeft tevens een storing opgeleverd voor het forwarden van mails voor uw HCC-net e-mailadres(sen) De storing voor de websites was op woensdag 4 mei jl. opgelost, maar de storing met het forwarden is op donderdag 5 mei jl. geconstateerd en opgelost. Inmiddels moet alles weer naar behoren werken. Onze excuses voor het geleden ongemak. Met vriendelijke groet, HCC! ledenadministratie *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Nog even aanvullend: Momenteel zie ik geen forward ingesteld staan op uw HCC-net e-mailadres. Het aanzetten van een forward is mogelijk via de service-pagina op https://service.hccnet.nl Met vriendelijke groet, HCC! ledenadministratie *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Jan Damen Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies