Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Mozilla Thunderbird probleem

Oplossing

Ik kan geen email meer ontvangen met Mozilla Thunderbird (versie 91.1)Tot vorige week donderdag geen problemen gehad met Thunderbird, Daarna zonder voor mijn duidelijke redenen werkt email met Thunderbird niet meer.

Webmail werkt nog wel. Met Mozilla krijg ik de melding.

"De verbinding met server pop.hccnet.nl werd geherinitialiseerd" zie aangehechte schermopname.

Ik heb Thunderbird opnieuw geïnstalleerd maar dat heeft niet geholpen. Volgens de pagina van Mozilla kan het probleem in de beveiligingsstandaard van de ISP liggen.

Als jullie een tip kunne geven ben ik daar dankbaar voor.

Geachte heer Bullema,

Dank voor uw bericht.

Ik raad u aan om andere poorten te proberen voor zowel de inkomende als uitgaande mail.

Voor een overzicht van de mailinstellingen kunt u de tabel onderin de pagina raadplegen middels onderstaande link:

https://www.hcc.nl/faq-hccnet#210

Mocht dit het probleem niet oplossen dan raad ik u aan om de telefonische helpdesk te contacteren op 1 van de telefoonnummers middels de helpdeskpagina via onderstaande link:

https://www.hcc.nl/helpdesk

Met vriendelijke groet,

HCC! ledenadministratie

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Jan Damen

Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Melding: Mozilla thunderbird
Emailprobleem
mauil overzetten
inloggen met verschillende apparaten
uitgaande mail versturen via outlook
Artikel details
Artikel ID: 2905
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 29/05/2022 10:21:16
Aantal bekeken: 347
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies