Mijn 12 jaar oude zwart-wit laserprinter met een relatieve nieuwe cartridge print de linkerhelft van mijn A4 velletje vaag en nog net niet onleesbaar. (De eerste 300 A4's werden wel goed afgedrukt.) Is dit probleem opgelost met een nieuwe cartridge of moet meteen maar een nieuwe printer aanschaffen.Beste Hilbert, 12 Jaar is een behoorlijke leeftijd voor een printer. Vage afdrukken aan één kant kunnen door de cartridge worden veroorzaakt of door de laser. De volgende link geeft wat tips hieromtrent. http://dimasio.com/samsung-scx-4200-light-print-problems.html Als je met de rechtermuisknop op de tekst klikt kun je de tekst vertalen naar het Nederlands. Beantwoord dit de vraag? Aanvullende vragen over dit onderwerp zijn welkom. In afwachting van je reactie. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Beste Aad, bedankt voor je antwoord en de link. Het blijft voorlopig een gok of ik de printer vervang of alleen de cartridge. Misschien heb ik ergens achter in de kast nog de vorige cartridge liggen en kan nog eens kijken wat die doet. (Het zal even duren voor ik het kan controleren want ik zit voorlopig in mijn vakantie-huis). Groet, Hilbert Kuik PS: Ik markeer het ticket als beantwoord.Beste Hilbert, Dank voor je reactie. Om overzicht te houden in de openstaande vragen sluiten we deze ticket nu af. Als er nieuwe vragen over dit onderwerp opkomen dan kan de vraag weer worden geopend en de vraag gesteld. Nog veel computerplezier. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Beste Aad, Nog even een vervolg op mijn vraag. Ik vond inderdaad nog achter in de kast de vorige toner cartridge (van 123Inkt). Hoewel leeg, printte deze een keurige pagina zonder problemen. De fout zat dus in de toner (ook van 123Inkt). Via hun klantenservice kreeg het advies de toner enige keren horizontaal heen en weer te schudden >> dat gaf een sterk verbeterde, goed leesbare afdruk, hoewel er op letterniveau toch nog wel vaagheden bleven. Ik koop dus nog geen nieuwe printer, maar wel een nieuwe toner.Beste Hilbert, Hartelijk dank voor deze aanvullende tip. Daar hebben anderen ook wat aan. Veel printplezier. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies