Steedfs verschijt op mijn beeldscherm van mijn computer X Bijwerken naar iCloud voor Windows 13.0 mislukt. Start opnieuw op en probeer het opnieuw (fout 101) Dit laatste werkt niet Hoe los ik dit op Ik heb abonnement op micorsoft 365 heb een apple iPhone en tablet Inlggen met apple idee komt ik wel in iCloud op mijn Window computerHeb je dit al geprobeerd: Probeer als eerst eens iCloud te repareren: 1. Druk op de Windows logo toets en de X toets en kies voor "Programma's en onderdelen". 2. Zoek in de lijst naar "iCloud" en druk hier met de rechter muisknop op. 3. Kies voor "Wijzigen". 4. Selecteer "Herstellen" en volg de verdere instructies op het scherm. 5. Start na het herstellen je pc opnieuw op en probeer iCloud opnieuw bij te werken. Als dat niet werkt(e), heb je icloud al eens ge-de-installeerd om de nieuwe versie na een Windows herstart te installeren? Met vriendelijke groeten, Peter *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten 1 druk op Windows logo en X toets.Vraag: Is dat de toets tussen Ctrl en Alt en dan X. Dan komt programma onderdelen niet Wel Alle Apps-Documenten-Web-meer Ben naarinstellinmgen gegaan en dan Apps Hier gezocht naar iCloud Er is alleen iCloud voor Apple en iCloud Outlook Met bij iCloud de optie verplaatsen en verwijderen Eventeuuel wel geavanceerde opties (zie bijlage 1) Zoals U ziet staat alles uit Moet ik hier iets doen ??? Het lijkt wel of de bijlage functie niet werkt Is toch een docx documentEn heb je deze procedure (komt bij Apple vandaan) al geprobeerd: https://support.apple.com/nl-nl/HT204363 Overigens had je de bijlage niet meegestuurd ;-) dus ik heb niets gezien. Als ik op die Apple support site kijk, moet je Icloud uit de windows store halen/installeren. waarschijnlijk werkt het installatiebestand dat je hebt (gedownload?) niet op Windows 10. Met vriendelijke groeten, Peter *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies