Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Herkennen WD TL live door Samsung TV

Oplossing

Vraag:
Ik heb films, video's en muziek opgeslagen in een Western Digital harde schijf van 4 TB. Die schijf heb ik ondergebracht in een ICY BOX die op zijn beurt met een UPC kabel verbonden is met een WD TV Live HD Media Player.
Die player zit dan weer met een HDMI-kabel verbonden aan mijn Samsung Smart TV UE32EH5300.
Ik heb alles als voorgeschreven aangesloten en als ik de TV op kanaal HDMI3 afstem, herkent-ie de mediaplayer. Tenminste als ik met de afstandbediening van de mediaplayer op Home druk als een cirkeltje in beeld staat te draaien verschijnt verschijnt er keuzemogelijkheid tussen video, muziek e.d. Klik ik op video met de o.k. knop verschijnt de keuze media Servers. Druk ik dan op o.k. dan verschijnt de tekst THE DEVICE COULD NOT CONNECT TO THE NETWERK.
Ik heb alles een paarkeer geprobeerd, maar blijf dit krijgen. De harde schijf in de Ice Box werkt perfect, want is heb al heel wat films en video's gedownload via mijn PC. Ik zal wel iest verkeerds doen met de verbinding maar die madiaplayer kan natuurlijk ook iets mankeren en hoe kom ik daar achter? Misschien is er iemand die een soortgelijke combinatie wel aan de praat heeft gekregen. Elke tip is natuurlijk welkom. Bij voorbaat veel dank!

Antwoord:
Heeft u al geprobeerd de ICY BOX en de WD TV Live HD Media Player beide op het internet aan te sluiten zo dat u via de WD TV Live HD Media Player de ICY box op het netwerk kunt vinden. Dan zou het moeten werken.

Als u er hier na nog steeds niet uit komt neem dan gerust contact op met de helpdesk van HCC.

Met vriendelijke groeten
Vraagbaak beantwoorder

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Verbindingsprobleem I pad
Power Director .9: File bewerken
HDD uit Amino 540formateren
Gebruik hoofdtelefoon van de PC
Artikel details
Artikel ID: 310
Categorie: Video
Datum toegevoegd: 22/04/2016 20:11:51
Aantal bekeken: 216
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 3.0/5.0 (2)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies