Beste medewerk(st)er van HCCnet, Ik zie dat mijn mail (c.l.f@hccnet.nl) sinds afgelopen zaterdag niet meer werkt. Ik kan geen mail versturen en niet meer ontvangen. Ik vermoed dat u vanwege het verzenden van ‘verdachte’ mails mijn mail heeft afgesloten. Zou ik u mogen vragen om mijn mail weer actief te zetten? De mails die worden verstuurd zijn afkomstig van een alarmsysteem welke berichten verstuurd vanuit mijn hccmailadres. Ik merkte zaterdag dat op een van de beveiligingscamera’s zich een spin bevond die de camera activeerde. Ik hoop dat deze de camera inmiddels heeft verlaten. Ik verneem het graag van u zodra mijn mail weer werkt. Alvast dank u wel. Met vriendelijke groet, Carlo Fritz (Eventueel alternatief e-mailadres carll@hotmail.com)Geachte heer Fritz, Dank voor uw bericht. De mailbox was eerder op slot gezet wegens een vermoeden van een hack of misbruik van uw account. Inmiddels is deze weer vrijgegeven en zou u weer moeten kunnen inloggen. Mocht u er toch niet mee uitkomen dan verneem ik het graag per e-mail retour of kunt u mij telefonisch bereiken via 085- 0130 124 (op dinsdag en donderdag bereikbaar van 12.00-16.00 uur) Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies