Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


2-stapsverificatie aanzetten lukt niet bij webmail

Oplossing

Mijn HCCnet wachtwoord was ik vergeten. Gereset via de website van jullie.
Kon daarna weer inloggen in de webmail.
Bij mijn poging om de 2-stapsverificatie aan te zetten wordt er getoond "fout wachtwoord".

Moet toch hetzelfde zijn als die voor mijn profiel en webmail? Wat doe ik fout?

Ik vermoed:
In lang verleden ook storing gehad.
In mijn gebruikersnaam (en oorspronkelijke aangemaakte e-mailadres) zitten 2 punten en dat is niet gangbaar.
Daardoor denk ik dat het script dat controleert de boel verkeerd interpreteert.

Geachte heer Vendeloo,

Dank voor uw bericht.

Het wachtwoord voor uw profiel moet inderdaad hetzelfde zijn als die van uw HCC-net e-mailadres of webmail. Wellicht dat de browser toch een oud wachtwoord voor u invult en dit daarom mislukt? Ik raad u aan om dit in een andere browser te proberen of het wachtwoord voor alle zekerheid in een tekstdocument plaatst en daarna kopieert en plakt in het daarvoor bestemde veld. Mocht het nog steeds niet lukken dan wil ik u vragen om anders even Teamviewer te installeren en te starten (www.teamviewer.com ) en mij telefonisch te contacteren op 085- 0130 124 (op dinsdag en donderdag bereikbaar van 12.00-16.00 uur)

Met vriendelijke groet,

HCC! ledenadministratie

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Aanvullend: het kan ook helpen om de cookies te verwijderen/op te schonen van uw browser.

Met vriendelijke groet,

HCC! ledenadministratie

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Geen verbinding met POP3-server
Email verzenden
Kan niet inloggen op service.hccnet.nl, wel op o.a. webmail
Wachtwoorden in browser bewaren
forwarden email werkt niet meer
Artikel details
Artikel ID: 3176
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 23/09/2022 12:37:27
Aantal bekeken: 80
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies