Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


imap mailbox volmeldingen

Oplossing

Goedendag
Ik ontvang momenteel steeds de melding dat de mailbox vol is, IMAP.
Hij is ook 99 % gevuld.
Steeds verwijder ik berichten maar het probleem blijft.
Vraag : hoe dit op te lossen?

Groeten

Geacht HCC-lid,

Dank voor uw bericht.

Om deze te kunnen legen dient u in te loggen en dit te doen via HCC-net webmail> https://webmail.hccnet./nl

Indien de Prullenbak lichtgrijs blijft dan kunt u het beste via Instellingen> Accounts > Mappen beheren > Naar Setup speciale mappen gaan en de Prullenbak aan een andere willekeurige map koppelen dan de lichtgrijze map. Vervolgens kijken of de betreffende map wel zwart wordt en of er dan op het oogje erachter kan worden gekiikt tot het streepje "verdwijnt". Vervolgens de pagina verversen en kijken of het aantal (mails) achter de map wijzigt. Daarna kunt u de map weer koppelen aan de Prullenbak en legen.

Indien u hier niet mee uitkomt kunt u het beste even Teamviewer installeren en starten (www.teamviewer.com) en ons dinsdag of donderdag contacteren op 085- 0130 124 (van 12.00-16.00 uur bereikbaar) zodat wij u verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

HCC! ledenadministratie

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen prullenbak in hcc webmail
mailbox hccnet
mailbox niet te legen
hcc net
mailbox krijg ik niet leeg
Artikel details
Artikel ID: 2718
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 14/03/2022 17:02:58
Aantal bekeken: 144
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies