Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Router weigert toegang via webserver

Oplossing

Vraag:
Als ik mijn router probeer te benaderen met het interne IP-adres. krijg ik de laatste tijd vaak de melding: Pagina niet bereikbaar ERR_CONNECTION_REFUSED. Het is niet de cache van mijn browser want andere browsers helpen niet. Als ik de router reset is het probleem weer voor even verholpen.
Het is jaren goed gegaan, maar de laatste maanden is het mis.
Iemand enig idee?

Antwoord:
Vervelend dat u een probleem heeft met uw internet.
Ik heb hier een stappenplan voor u. ik hoop dat uw hier genoeg aan heeft.

1. Wis het cachegeheugen en de cookies van Google Chrome . Een beschadigde cookie of cache- bestand kan leiden tot deze fout te verschijnen . Verwijder uw geschiedenis , cache en cookies van de "Clear Browser gegevens ... " menu op de pagina Instellingen.

2. Zorg ervoor dat u ongebruikelijke werkbalken, uitbreidingen, virussen of malware verwijderd. Veel malware- applicaties draaien op de achtergrond en het voorkomen van Chrome of andere web browsers van het aansluiten van externe webservers. Om ze te verwijderen, gebruik Windows Defender om een snelle / volledige systeemscan doen .

3. Controleer / uw antivirus- en internet firewall-instellingen. Zorg dat alles aan staat. Firewall- regels ( handmatig of automatisch geactiveerd) kan inkomende en / of uitgaande verbindingen voor specifieke poorten of toepassingen blokkeren . Controleer uw antivirus software en / of Windows Firewall-instellingen om ervoor te zorgen dat Google Chrome of poorten 80 en 8080 niet worden geblokkeerd.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet
Vraagbaak beantwoorder

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen windos app mail werkt niet meer
Iconen Google Chrome op bureaublad
Meldingen van Chrome
Internet problemen
Browser Chrome start niet op.
Artikel details
Artikel ID: 322
Categorie: Internet
Datum toegevoegd: 01/05/2016 10:32:42
Aantal bekeken: 759
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 3.7/5.0 (3)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies