D.m.v. de pictogram winow+E komen we in de verkenner. Soms duurt het zeer lang voordat de PC reageert. De tekst wordt plotseling lichtgrijs. Er komt een melding: "Verkenner reaggeert niet" Computer opnieuw opstarten lukt niet. Hier kom ik hier uit ? Groet Anton van Dijk.Beste Anton, Dat verkenner niet reageert, komt meestal door een schijf of station dat vast loopt. Probeert u eens alle station te testen met CrystalDiskInfo. Deze test de gezondheid van alle aanwezige schijven. https://osdn.net/projects/crystaldiskinfo/downloads/77950/CrystalDiskInfo8_17_11.exe/ ( Download start gelijk ) Geef per station/schijf de status hiervan op in een reply. Met vriendelijke groeten Dirk van der Well Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies